Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sydänäänistä....

Vierailija
16.05.2006 |

Mulla on nyt raskausviikot 11 meneillään ja neuvolassa ei kuulunut sydänääniä...kahdessa aikaisemmassa raskaudessa on kuulunut näillä viikoilla. Tosin siinä laitteessa näkyi vaavin syke muttei kuulunut. Kauhee paniikki nyt päällä....Turhaanko? Kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ylipainoa, mikä voisi selittää tilannetta? Tai, voisiko raskaus olla kestänyt vähemmän aikaa, kuin tuo 11 viikkoa?

Mitä th sanoi? Seurataanko tilannetta esim. muutaman päivän/viikon päästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan