Lue keskustelun säännöt.
Sydänäänistä....
16.05.2006 |
Mulla on nyt raskausviikot 11 meneillään ja neuvolassa ei kuulunut sydänääniä...kahdessa aikaisemmassa raskaudessa on kuulunut näillä viikoilla. Tosin siinä laitteessa näkyi vaavin syke muttei kuulunut. Kauhee paniikki nyt päällä....Turhaanko? Kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko sinulla ylipainoa, mikä voisi selittää tilannetta? Tai, voisiko raskaus olla kestänyt vähemmän aikaa, kuin tuo 11 viikkoa?
Mitä th sanoi? Seurataanko tilannetta esim. muutaman päivän/viikon päästä?