Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muita suomi-paki perheitä?
03.06.2009 |
Onko täällä palstalla muita suomalais-pakistanilaisia perheitä. Odotamme esikoistamme syntyväksi marraskuussa, ja olisi kiva vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia muiden suomi-paki perheiden kanssa.
Kommentit (2)
Me asumme pääkaupunkiseudulla, tarkemmin sanoen espoossa. Entäs te?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen naimisissa pakistanilaisen miehen kanssa ja meillä kolme yhteistä lasta. Naimisissa nyt yhdeksän vuotta.
Missäpäin asutte?