Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Videokasetti ultraan mukaan
04.09.2006 |
Heippa!
Odotan toista lastani, alkuvaiheessa vasta. Ensimmäisestä odotuksesta on jo sen verran aikaa (kuutisen vuotta), että silloin ei ultrassa puhuttu vielä mitään videokaseteista.. Nyt sanottiin että ota kasetti mukaan, mutta millainen?! En älynnyt kysyä siinä hämmennyksessä ;) Ihan tavallinen tyhjä videokasetti vai? Ultra on ensi torstaina..
Nimimerkki tarkoittaa meidän pientä perhettä, siis poikaani ja mua + tätä pientä yllätystä mahassa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
eikä varmaan kannata ottaa mitään 240 min, 60 min tai 30 min varmaan sopivampi
Teerv. Meeri