Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
***Tiistaita marraskuiset***
01.08.2006 |
eli nopsasti pino pystyyn ennen TAYSiin kontrolliin lähtöä.
Täällä ei ihmeitä. Kuopus on ottanut hoidon aloituksen tosi rankasti. Itkee ja roikkuu lahkeessa. Yöllä huuteli pari tuntia- olisikohan eroahdistus vai onko hoidossa annettu jotain sopimatonta ruokaa?
no, mahassa voidaan kai samoin kuin ennenkin. meilläkin on alkanut muuten olla kovia tärinöitä vauvalla. ja liitoskipuja. tunnen itseni vanhaksi.
Toivottavasti tavataan iltapäivällä, eikä tartte jäädä osastolle.
mom rv25+4
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot