Lue keskustelun säännöt.
IVF/ICSI viikolla 38?
24.08.2006 |
Onkos muita joille olisi punktiota suunniteilla viikolle 38? Millä kaavalla etenette ja mitkä mietteet?
Itse pitäisi huomenna aloitella synarelat ja jostain käsittämättömästä syystä mä olen aivan PMS oireiden runtelema jo tässä vaiheessa...menossa kp 20
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meitä joilla punktio suunniteltu viikolle 38 löytyy tuolta pinosta IVF/PAS/ICSI viikolla 37-38. Tervetuloa sinne pinoon mukaan! :)