Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Älypuhelin varastaa vanhemman huomion!
04.08.2015 |
Ihmettelen sitä, kun olen törmännyt puistossa ihmiseen, joka on 90% ajastaan puhelimellaan. Jatkuvasti ja joka kerta. Lapsi ei saa mitään huomiota, kun äiti ei ole oikeasti läsnä eikä paikalla. Säälittää kyseinen lapsi. Melkein tekisi mieli sanoa siitä tai tehdä joku ilmoitus johonkin. Äiti vaikuttaa turhikselta muutenkin. Välillä juttelee myös ihan outoja tytölleen, esim kesäkuumalla, että "onko sulla kylmä, laitetaanko villatakki." Siis ei edes tajua mitä höpöttää, kun ajatukset on aivan muualla!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa