Lue keskustelun säännöt.
Millaisella yo-todistuksella/lukion päästötod. keskiarvolla olet päässyt pk-seudulla opiskelemaan terveydenhoitajaksi?
24.03.2006 |
Pohdin tässä alan vaihtoa ja mietin onko minulla mahdollisuutta päästä edes valintakokeeseen kun minulla on C:n yo-paperit ja 8.0 lukion päästötodistuksen keskiarvo.
Ymmärtääkseni ainakin pk-seudulla on vaikea päästä edes valintakokeeseen.. Ja lapset on niin pieniä, että en edes harkitse muualle päin Suomea lähtöä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö niissä kuitenkin ole helpompi päästä, mutta minusta tuo sinun todistus kyllä kuulostaa oikein hyvältä.