Lue keskustelun säännöt.
Mikä mulla on? Tärisen kauttaaltani, sellaista pientä jatkuvaa tärinää.
Kommentit (3)
Joku lihasrasitusjuttu varmaankin. Etenkin jalat tärisee sillon. Tulikos ehtoolla urheiltua...? : D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mua vapisutti kun oli kilpirauhasen liikatoiminta. Muita oireita oli hikoilu (koko ajan oli tajuttoman kuuma), laihtuminen, pahoinvointi.
verensokeri laskee liian alas.