Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä merkkiä suosit/olet todennut hyväksi pussilakanoissa, lakanoissa?

Vierailija
30.03.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Hyvää laatua, kaunista suunnittelua ja SUOMALAISTA.

Ihanaa, että suomalaisten valmistamia. Ihanaa, että täällä vielä joitain työpaikkoja on!



Finlaysonin tuotteita saa muuten edullisesti tehtaanmyymälöistä. Niitä taitaa olla ainakin Turussa, Tampereella ja Forssassa.



Ja Helsingin uuteen Kampin liikekeskukseen on avattu iso Finlaysonin myymälä, jossa kaikki tuotteet esillä.



ERitoten muuten tykkään Finlaysonin satiinisista lakanoista. Aivan ihanan ylellisiä. Olen ostanut niitä Sokoksen kanta-asiakastarjouksista edullisesti.

Vierailija
2/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanat on todella laadukkaita ja kestäviä, tosin hinnakkaitakin.

Mutta eivät mene pesussa miksikään ja materiaalit on hyvän tun tuisia iholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Gant ja Laura Ashley

Vierailija
4/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla ikean tai muita kivoja

Vierailija
5/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuuhintasia. Unikosta en tykkää itse, tytöllä punaiset unikkolakanat. Pojilla on jotain marimekon autokuoseja.

Vierailija
6/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

gant on ihan hyvä merkki, mut pirun kallis.....kattosin gantin tyynyn päällistä jossa on tähti kuvio niin makso 70e.....en tainut maksaa sohva tyynystä niin paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä niitä myydään?

Vierailija
8/11 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean pussilakanat nyppyyntyy, Marimekon pussilakanoissa värit leviää (jos esim. valkoista & punaista), vaikka ollaan pesty ihan ohjeiden mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gantissa maksaa se paras puuvilla. Niitä myydään varmaan Kampissa Gantin kaupassa, ainakin.

Puuvillalaaduista oli juttua jokin aika sitten Hesarissa.

Vierailija
10/11 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon on ihania, paitsi kampanjatuotteiden laatu on heikohko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tytöllä puuvillasatiini pussilakana ja se on kyllä aivan jo rypyssä ensimmäisen yön jälkeen, mielestäni tavallisissa pussilakanoissa en ole tätä ongelmaa huomannut. Vai onko tässäkin laatu poikaa, tytön puuvillasatiini pussilakana taitaa olla ostettu CM:n alesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi