Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpypyyhkeemme kaipaavat paivitysta, milla merkilla mielestasi parhain hinta-laatusuhde ja/tai mita merkkia voisit suositella?

Vierailija
30.03.2006 |

Nykyisin kylpypyyhekaappimme on kuin viidakko, jokainen pyyhe on eri merkkiä ja väriä ja kulahtaneetkin ne jo ovat, joten päivitystä kylpypyyhkeisiin kaivataan. Suihkutilatkin kokivat täydellisen muodonmuutoksen remontissa, ja jo senkin puolesta kaipailee uutta väriä kylpypyyhkeiden muodossa (suihkutilassa valkoiset isot laatat, muutama luonnonkivistä tehty pystyraita ja lattia harmaata laattaa, lisäksi etsattua lasia, alumiinia. Väriä suihkutilaan voisi tuoda juuri näillä pyyhkeillä...)



Millä merkillä on mielestäsi hyvät pyyhkeet, joilla pyyhkii hyvin =)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

marimekosta. Ovat arvokkaita mutta kestävätkin kyllä eivätkä niistä tule " kovia koppuroita" ajan kanssa. Muuta marimekkoa meillä ei sitten olekkaan.

Vierailija
2/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. vekkuli. com saat yhteystiedot jälleenmyyjistä, sivuilla ei kuvia pyyhkeistä. (poista välilyönnit linkistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin casa-pyyhkeet on kans aika paksuja ja niissä on monta värivaihtoehtoa.

Vierailija
4/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen!!! :)

Vierailija
5/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkeen pinta jää märäksi ja on inhottavaa kietoutua siihen. Meillä marimekot tuomassa vaan variä, ja sitten halpispyyhkeet jotka havaittu hyviksi käytössä.

Vierailija
6/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää tiedä mitä kautta noita voisi lahjoittaa eläinten hyväksi, josko joku voisi jelpata tässä asiassa... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoisia ja paksuja, kestävät hyvin rumpukuivatuksenkin.

Vierailija
8/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa mielellään vastaan Pakilan eläinsuojelukeskukseen vanhoja pyyhkeitä ja lakanoita. HESYn sivuilta löytyy aiheesta lisätietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että kuivaavat huonosti, niin olen kanssa huomannut, että niissä on eroja; jotkut Marimekon pyyhkeet pehmeämpää materiaalia, mikä kuivaa huonommin. Mutta ainakin ne perus-raitapyyhkeet (nimeä en muista...) on tosi hyviä!



Ja kukaan muu ei ole tainnut vielä ehdottaa LUHTA HOME-merkkiä? Ihanan paksuja pyyhkeitä, paljon värisävyjä, edulliisempiä kuin esim. Marimekko. Mä ainakin tykkään!

Vierailija
10/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-14-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä liikkeessä kattava valikoima?

Vierailija
12/14 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casan pyyhkeet on todella pehmeitä ja laadukkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaan nähden laatu onnetonta.

Vierailija
14/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki pyyhkeet niitä. Kuivaa tosi hyvin, toisin kun Finlayson, joka on aivan superhuono!

Tarjouksessa kylpypyyhkeet 4¿/kpl. Ja tosi paljon värivaihtoehtoja!

Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi