Lue keskustelun säännöt.
G: KUINKA USEIN ANNATTE YÖLLÄ MAITOA 1 1/2 VUOTIAALLE LAPSELLENNE?
Kommentit (2)
ja kuopuksen 10kk iässä, kun lopetin imetyksen. Pulloa en ole koskaan antanut kummallekkaan sängyssä koskaan. Meillä ollaan tarkkoja siitä, että päivisin syödään hyvin ettei öisin tule nälkä.
Eikä siis kumpikaan ole nukkunut lapi yön ennen kuin reilun 1v iässä ja silloinkin vain silloin tällöin. Itse en rupea yösyöttöihin vain sen takia, että lapsi nukkuisi paremmin... hampaathan siinä menisi ja paha tapa muutenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
EI KOSKAAN!!!LIIAN VANHA JUOMAAN TUTTIPULLOSTA JA YÖLLÄ EI TARTTE SYYÄ TAI JUUA, SILLOIN NUKUTAAN!!!
TULIKOHAN ASIA SELVÄKSI?