Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielipiteitä tilanteesta...

Vierailija
16.03.2006 |

Meillä on neljä lasta iältään 9kk-13v. Mies ilmoitti ihan yllätyksenä reilu puoli vuotta siiten ettei sillä ole tunteita mua kohtaan 17 vuoden yhdessä olon jälkeen. Jäi ennen joulua kiinni suhteesta, joka oli kestänyt pari kuukautta. Suhde loppui, mies muutti pois kotoa. Nytr yritetään selvittää tilannetta ja tunteita ja miehen päätä, sekä tietty omaa. Kaikki on ihan sekaisin sekä aikuiset, että lapset. Pariterapia aloitettu, se tuntuu ihan hyvältä. En itse enää tiedä mitä pitäis tehdä ja kannattaako yrittää ja pystynkö mä enää oikeasti rakastamaan, luottamaan, arvostamaan miestäni tällaisen loukkauksen jälkeen.... Mä olen aina kuviellu, että meillä on ollu oikeasti onnellinen avioliitto, toki arki on ollut välillä aika rankkaa, mutta mieskin on aina sanonut ja osoittanu kuinka onnellinen on!!! Miten tällaista voi tapahtua?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän