Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
KASARIMUMMELIT PILASIVAT
15.07.2015 |
MUSIIKKIPEUKUTUSKETJUNKIN!
VOISITTEKO YSTÄVÄLLISESTI JÄTTÄÄ TÄMÄN PALSTAN RAUHAAN JA MENNÄ JONNEKIN KESKI-IKÄISTEN TAI MUMMELEIDEN PALSTALLE VUODATTAMAAN MUISTOJANNE! KIITOS!
Kommentit (4)
Voisit mennä vaikka ajelemaan mopoautollasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja mikähän mahtaa olla vikana kasarissa, saatanan skrillex
Mielenkiintoinen käsite tuo kasarimummeli. Jos ovat olleet mummoja 1980-luvulla eli 30 vuotta sitten niin aika harva taitaa olla edes elossa. Mitähän mahdat tarkoittaa?
Alue: Aihe vapaa
Sä et ollut edes syntynyt kun me jo oltiin täällä. Joten jos ei seura kiinnosta , mene vaan itse pois.