Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä Karpelan uudesta sulhasesta?
16.03.2006 |
Entinen oli enempi miun makuun, mutta elämä varmasti nykyisen
kanssa rennompaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Karpelan takia...