Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestositeet/kuukautiskupit

04.06.2009 |

Moikka!

Kaipailen kokemuksia em. "kestosuojista", koska ne kiinnostavat kovasti, ja mielelläni alkaisin olemaan luomu myös kuukautisten suhteen ;).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuukautiskuppi ollut ehkä 2-3 vuotta ja käytössä ennen raskautta viimeksi. Loistava keksintö. On kyllä todella huomaamaton kun oppii laittamaan sen oikein ja yöllä mukava kun ei tarvi välttämättä muuta. Menkkojen aikana on kätevä kun se matkustaa mukana koko ajan ja tyhjennys+pesu välissä niin taas on käyttökunnossa. Mulla aina mukana pikkupullo pesunestettä jolla saa pestyä ja tietysti keitän kupin säännöllisesti. Mut on kätevää kun ei tarvi muistaa ostaa/pitää mukana tamponeja jotka laukussa nuhjaantuu helposti.

Kestositeet on kans olleet käytössä ja olen tykännyt. Mukavan pehmoisia verrattuna kertakäyttöisiin siteisiin ja ph-suojiin. Kestoside on aina menkkojen alkamisen varalta laukussa pikkupussukassa. Pesujen suhteen olen tehnyt niin että huuhtelen enimmät ja pesen 60 asteessa muun pyykin kanssa ilman huuhteluaineita. Kätevää myös se, että niitä voi tehdä itsekin melko helposti.

Vierailija
2/2 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä viitisen vuotta enkä kertakäyttöisiä laita ellei ole pakko. Kestositeiden paras puoli on että ne eivät hiosta ja tuntuvat todella mukavilta. Nyt niitä saa vaikka bambukankaasta joka tuntuu tosi pehmeältä.

Osan siteistä olen ostanut ja osan (lähinnä pikkuhousunsuojat) ole ommellut. Käytön jälkeen laitan siteet odottamaan pesua (en liota). Pesen ne pikapesulla erikseen muusta pyykistä jonka jälkeen pesen ne muun pyykin seassa 60-70 asteessa.

Kuukautiskupin hankin mutta hami kyllä se ei tunnu sopivan minulle, se olisi varmasti kovin kätevä.

Iloa kestoiluun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän