G: Mikä näistä olet: riipputissi, hyllypylly vai taikinamaha?
Vai onko sinua siunattu peräti useammilla edellämainitusta piirteistä?
Minä olen hyllypylly. Muut eivät toistaiseksi päde minuun. :/
Kommentit (40)
Vauva 3kk ja suklaa maistuu... Siinä ei masu paljoo pienene.
Voisin kyllä vaihtaa sen taikinamahaan, jos joku haluaa! ;)
Pehva ei mielestäni roiku, mutta lapseni sanoi saunassa että "äiti, sulla on tosi iso peppu".
normaalisti, nyt vauva vielä muutaman kuukauden pingottaa sen palloksi. Synnytyksen jälkeen varmaan siis vielä pahempi taikinamaha ja isoista tisseistäni tulee satavarmasti kunnon riipputissit. Myös pylly on jostain kumman syystä kerännyt nimenomaan nyt raskausaikana hyllyä, joten kohtapuoliin kaikki plakkarissa. Jee.
mustan naisen hyllypylly mulle tuli tän syksyn aikana, kun lihoin melkein 15 kg, muut on ollu jo aiemmin.
Maha ja takamus timmissä kunnossa, mutta tissien iho päätti olla kiinteytymättä laihdutuksen jälkeen. Hmph. Nyt testikäytössä äidin vanhan ryppyrasvat, jos niillä kerran saatiin äidin naaman iho sileäksi, niin luulis pelittävän rintojen ihoon myös! :D
ja vielä lisäksi paljon muutakin, kuten jenkkakahvat, löllyvät allit, rehevät reidet....
Eli kroppa on täydellinen. ;)
Tai sitten ei: tissit on pienet, pylly littana ja leveä, maha pömpöttää, mutta on sentään kiinteä pömppö.
Sekin vähän korjaantui, tokan raskauden jälkeen tuli riipputissit ja kolmannen jälkeen taikinamaha.
Nuorempikin lapsista jo 6 kk, yhä vaan järkyttävä säkki mahana. Täytyy toivoa että imetyksen lopetus saisi jonkun hormonikiinteytymisen aikaan.
taikinamahaakin on =( mutta pylly ei hylly!
Nyt yritän kovasti saada tuota pakkia pienemmäksi, edes parilla kilolla :)
tissit on niin pienet et ei pääse roikkumaan eikä pyllykään hylly.
tissit ovat niin pienet etteivät pahemmin riipu. Pylly on aivan epäsuhta julmettuun taikinamahaan
Ainakin omasta mielestä. On niin arpinen että on muuhun ihoon verrattuna "löllömpää".
Saa nähdä missä kunnossa tissit imetyksen jälkeen on...