G: Mikä näistä olet: riipputissi, hyllypylly vai taikinamaha?
Vai onko sinua siunattu peräti useammilla edellämainitusta piirteistä?
Minä olen hyllypylly. Muut eivät toistaiseksi päde minuun. :/
Kommentit (40)
riipputissi ja hyllypylly. Taikinamaha tulee vauvan syntymän jälkeen.
jäi viime raskaudesta, on kuin vieras muuhun ruumiiseeni tarrautunut olio
pitää kroppaani seksikkäänä silti. Löytyyhän siltäkin pienet jenkkakahvat sentään. Seksy on kyllä mielestäni hänkin, pidän erityisesti sen rintakehästä ja haupereista.;-)
t. 170cm/63kg
lisäksi reisissä satulapussit ja käsissä allit.
Jee!
Johtuen siitä että vielä pari vuotta sitten painoin 25 kg enemmän kuin nyt. Läskiä lähti ja paikat alkoivat roikkua, maha ei palaudu raskauksien jälkeen koskaan vaan löysää nahkaa on ikuisesti.
Lapseton olen. Sen jälkeen kun saan lapsia, minusta varmaan tulee kaikkia noita. Voi, tulisikin pian!
pieni taikinamaha. 172cm/63kg.
Just tänään aamulla päätin aloittaa taas treenaamisen, niin olen ensi kesänä kuosissa :) Painoa ei alas, mutta kroppa kiinteäksi.
mutta raskauksien venyttämä taikinamaha on kyllä ongelmista ehdottomasti suurin.
sektioon päätynyt tuplaraskaus on jättänyt massuun jälkensä jotka eivät ole edes ohjatulla kuntosalitreenillä kadonneet :((
Olisikin edes ne riipputissit jotka voisi rullata näyttävämmiksi liiveihin =)
ja lisäksi tuplaleuka, hiiren*ittu, hörökorvat ja lurppaluomet.
niin riipputissi. Isorintainen ja jo on alkanut maa vetää jonkun verran puoleensa.
kuukauden vanhan vauveli. Taikinamaha lienee parin viikon päästä muisto vain. Tissit on nyt upeat, kun ovat täynnä maitoa ja hyllypyllyä en ole omannut koskaan.