Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ens viikolla l.a, eikä mitään tuntemuksia, muita?

Vierailija
04.06.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme lasta ja kaikista tuntemukset tulleet vasta, kun lapsivesi lorahtanut olkkarin/ 2x eteisen lattialle just laskettuna aikana.

Vierailija
2/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks lasta ja synnytykset ovat vaan alkaneet supistuksilla, sitä ennen oon ollu yöunilla eikä mitään tuntemuksia. Kolmas syntyy kohta, ei sitä tiedä koska tulee lähtö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat käynnistetty yliaikaisina

Vierailija
4/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä tule :) tyhmästi sanoin. Jotenkin odottelen vaan kovasti niitä supistuksia, et tietää et jotain tapahtuu. ap

Vierailija
5/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ekasta ei mitään tuntemuksia ennen käynnistystä rv 41+6.

Tokasta ja kolmannesta supisteli öisin rv 40+ mutta lapset syntyivät silti vasta rv 41+6 ja rv 42+1.

Ei sillä, rakastan raskaanaoloa ja mitä pitempään siitä saan nauttia, sen parempi. Kertaakaan en ole ollut malttamaton tai tuskaillut oloani.

Tsemppiä! NAUTI näistä jännittävistä ajoista!

Vierailija
6/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi suunnitellulla sektiolla rv39+5 (eli 2pv ennen laskettua, perätilan ja ahtaan lantioni vuoksi). En tiedä mitä on supistus, en edes harjoitussupistusta, en mitään muitakaan tuntemuksia. Mitään ei ehtinyt olla - itsellä on sellainen olo että liekö tuo olisi ikinä lähtenyt käynnistymään ilman sektiota...kun vertaa siihen että suurin osa tutuista voihkii supistuksia jo jostain rv25asti..

Vierailija
7/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

supistuksia ollut kyllä tässä raskauden aikana, mut vähentynyt loppuun mennessä. Kivuttomia tulee koko ajan. Eka syntyi 10 pv yli. ap

Vierailija
8/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli tokasta lapsesta ekat tuntemukset (eli harkkasupistuksen oloiset) supistukset tasan 6 h ennen lapsen syntymää. Ja tämä täysin laskettuna päivänä ;)! Sitä ennen olo täysin normaali.

Vierailija
9/9 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans oli vihjeet aika vähissä. Esikoinen tais vihjailla vuorokautta ennen, kuopus vasta reilu 9h ennen syntymää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä