Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettomaksaja

Vierailija
04.06.2009 |

Sanokaas, olenko nipottaja, vainoharhainen tai jotain, kun tunnen, että ihan tasan ei käy onnen lahjat.

Alkanu ketuttaa, kun tuntuu, että minä osallistun sekä taloudellisesti että jatkuvasti joustamalla ja tekemällä perheen pyörittämiseen selkeästi miestä enemmän. Esim. säännöllisesti lähden aikaisemmin eli klo 16 töistä ehtiäkseni hakemaan lapset päiväkodista. Kumpikin siis töissä, tienataan suht samoin ja lapsia on. Mies kyllä hoitaa auton ja tykkää puutarhatöistä (pieni piha). Eilen huomasin, että säästää säännöllisesti muutaman satasen kk pelkästään omissa nimissä olevalle tilille.

Tiedän, tiedän, että asioista pitää puhua, mutta aina ei jaksa... Mutta täytynee nostaa kesäloman alussa heti kissa pöydälle ja puhua asiat selviksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulot ja hän maksaa tilanteen mukan yleensä kaikki laskut, ei ole päivähoitomaksuja, minulle jää n.900 euroa kuukausittain puhtaana, ja ostan ruuat yhteensä neljälle. Ei miehellekään juuri mitään jää kun maksaa autonsa käytön, josta lainaa, kaikki vakuutukset, sähkön OK-talossa, jossa suora sähkölämmitys tyyriisti, kiinteistöveron, jätemaksut 74E/kk, ja kai jotain mitä en muista, käy joskus kaupassa ostamassa ruuat eikä edes ajattele että joutuisin niitä maksamaan. Suoraveloituksena menee eläkesäästöön vähän kuukausittain. Jos hänellä on varaa, saa ostaa brändipullon ja minulle viiniä, en motkota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla