Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasesta

Vierailija
18.12.2008 |

Minulla on nyt kilpirauhastulehdus päällä, sitten katsotaan pitääkö vajaatoimintaan alkaa syödä lääkkeitä.

Kävin ensin yksityislääkärillä, sitten terveyskeskuksessa lääkärissä, joka antoi lähetteen labraan. Sitten jouduin taas yksityiselle, koska terveyskeskukseen ei saanut lääkärille aikaa...

Mitenköhän paljon noita kokeita on jatkossa luvassa, kun tilaa aletaan seurata? En viitsisi maksaa kaikkea yksityisellä, mutten myöskään jäädä ilman hoitoa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

otettu säntillisesti kunnallisella puolella,. Aluksi kävin kolmen kuukauden välein, nyt vuoden verran puoli vuosittain. Ja tulokset olen kuullut lähinnä niin, että lääkäri on soittoaikana soittanut minulle kotiin.

Vierailija
2/3 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(todettu 14v) Ja aina se on kunnallisella hoidettu. Jos yksityiselle pitää mennä sen takia ettei kunta pysty hoitoa tarjoamaan, niin sillonhan sun pitäisi saada maksusitoumus, eihän se nyt potilaan vika ole jos ei ole antaa lääkärille aikaa!

Mulla jos on ollu arvot vinksallaan niin olen käynyt verikokeissa 6 vko:n välein. Sitten kun ne on taas saatu kohdalleen niin kertoja vähennetty portaittain, ensin 3kk:n välein, sitten puolen vuoden ja lopulta vuoden välein.

Kyllä niissä kokeissa kannattaa vaan sinnikkäästi käydä, itsellä muutaman kerran käynyt niin, että arvot lähteneet laskuun ja itse huomannut olon huononemisen vasta niin myöhään että sitten tilanteen korjaaminen on vienyt kuukausia. Ajoissa kun puuttuu niin ei tartte välttämättä kärsiä lainkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli eka kerta, kun yleensä sain sinne ajan. Ja senkin sen jälkeen, kun olin jo ensin käynyt yksityisellä, joka käski vaatia lääkäriajan.

Sain siis sitten sen ekan lääkäriajan, mutten enää toista, jolla olisi voinut kertoa, mitkä ne kokeiden tulokset olivat. Yksityiselle pääsin ja nyt olen kortisonikuurilla. En vaan oikeesti rupea maksamaan Mehiläiseen kokeista, jos niitä pitää ottaa usein. Ei ole ihan oikein minusta.

Lapsemme käyvät jo täysin yksityisellä. Neuvolaan ovat suunnilleen armosta päässeet, mutta sieltäkin täällä kehotellaan hanakasti siirtymään yksityiselle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi