Sinkkunainen ja varatut miehet
Olen ollut sinkkuna / yksinhuoltajana vuosia. Tänä aikana olen tavannut lukuisia miehiä (yleensä yksien - muutamien treffien verran, joskus lyhyen aikaa seurustellutkin). Periaatteenani on ollut se, että varattuihin en koske -oli omat tunteet mitkä tahansa. Ikävä kyllä tuntuu siltä, että juuri nimenomaan varatut miehet kiinnostuvat, ihastuvat ja jopa rakastuvat minuun. Pari kertaa olen periaatteeni vuoksi sydän verellä pyytänyt ihanan miehen unohtamaan minut, useamman kerran olen osoittanut minuun ihastuneelle varatulle miehelle muulla tavoin, että minuun ei kannata ihastua / minulta ei saa vastakaikua.
Nyt olen ollut niin pitkään yksin, että en enää jaksa välittää siitä onko mies varattu vai vapaa. Jos minuun vielä joku varattu, kiva mies ihastuu, en enää vastustele vaan otan sen mitä tarjolla on (tietenkään en ala varattuja tietoisesti iskemään, ainakaan vielä)
Tämä teille, naiset, ihan vain tiedoksi. Yksinäisyys ajaa epätoivoisiin tekoihin, näemmä.
Kommentit (27)
Mitä olen pidempään jatkuneita salasuhteita seurannut, niin kyllä niissä tosi rakkaus on usein kyseessä ja eroja niistä tulee. Tuo sinun ajattelusi on niiltä ajoilta, kun miehillä oli rakastajattaret ja vaimot erikseen. Nykyään mies haluaa vaimoksi rakastajattaren..
Varatut miehet voivat haluta sitä ihailua, ihastumisen tunnetta jota myös antavat nopeasti kun saavat vähänkin vastakaikua. Mutta niin se vaimo ja omat lapset siellä kotona ovat tärkeämpiä ja sinä tulet loppupeleissä jäämään kuin nalli kalliolle kun olet auttanut suhdetta taas uusille urille. Älä hyvä nainen sekoa ukkomieheen, ei niistä koidu kuin harmia. Usko pois.
Kirjoitit: "Periaatteenani on ollut se, että varattuihin en koske -oli omat tunteet mitkä tahansa." Miten varatut miehet ovat kuitenkin jopa rakastuneet sinuun? Oletko ollut tekemisissä heidän kanssaan olosuhteiden pakosta (työkaveri) tms?
Jos haluat oikeasti miehen omaksesi, niin en voi suositella että menet sänkyyn varatun miehen kanssa - ei ne vaimojaan ja perheitään kuitenkaan tuosta vain jätä. Jos mies todella haluaa sinut, hän hoitaa ensin eron ja malttaa odottaa saadakseen sinut. Yksi suhde kerrallaan, ellet tyydy vain rakastajattaren rooliin.
mutta olen kyllä omassa kaveripiirissä huomannut tuon yksinäisyyden vaikutuksen. tarvitaan tietyntyyppinen nainen (joka haluaa ja tarvitsee paljon miesten ihailua) ja tietyn tyyppisiä miehiä (jotka eivät ole sitä uskollista sorttia). Kyllä sen tietää mitä seuraa. Vähän kehnoa, tai joskus hyvääkin, seksiä ja paljon mielipahaa monelle ihmiselle. Eikä se mies ja toinen nainen edes tajua sitä kuviota. Ihmettelevät vaan, että aina on paha mieli, vaikka nyt saa hellyyttä ja huomiota. Doh. "Ja miksi kaikki miehet on petollisia sikoja?" No, kaikki ne ainakin, kenen kanssa kaveri seurustelee, joo. 8/
Itse erottuani tapasin vaikka kuinka paljon kivoja ja vapaita miehiä.
kun sillasen miehen kanssa kenen tiedän lähtevän ennemmin tai myöhemmin toisen matkaan.
Jos mies on kerran jo jättänyt vaimonsa miks ei hän sitä sinulle tekisi?
En halunnut sitoutua ja hän ei halunnut erota. Pelisäännöt oli siis siltä osin selvät.
Suhde toimi hyvin ja sisälsi muuten muutakin kuin seksiä.
säälikää viettelyn uhriksi joutunutta!