Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunainen ja varatut miehet

Vierailija
18.12.2008 |

Olen ollut sinkkuna / yksinhuoltajana vuosia. Tänä aikana olen tavannut lukuisia miehiä (yleensä yksien - muutamien treffien verran, joskus lyhyen aikaa seurustellutkin). Periaatteenani on ollut se, että varattuihin en koske -oli omat tunteet mitkä tahansa. Ikävä kyllä tuntuu siltä, että juuri nimenomaan varatut miehet kiinnostuvat, ihastuvat ja jopa rakastuvat minuun. Pari kertaa olen periaatteeni vuoksi sydän verellä pyytänyt ihanan miehen unohtamaan minut, useamman kerran olen osoittanut minuun ihastuneelle varatulle miehelle muulla tavoin, että minuun ei kannata ihastua / minulta ei saa vastakaikua.

Nyt olen ollut niin pitkään yksin, että en enää jaksa välittää siitä onko mies varattu vai vapaa. Jos minuun vielä joku varattu, kiva mies ihastuu, en enää vastustele vaan otan sen mitä tarjolla on (tietenkään en ala varattuja tietoisesti iskemään, ainakaan vielä)

Tämä teille, naiset, ihan vain tiedoksi. Yksinäisyys ajaa epätoivoisiin tekoihin, näemmä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää näppini erossa varatuista miehistä. Uskon kyllä, että kiinnostuvat herkästi ehkä ihastuvatkin ja jopa rakastuvat ( tai ainakin näyttelevät hyvin). Useat kun eivät saa tarpeekseen seksiä kotoa ja ihastumisen tunne oman vaimon kanssa on mennyt jo aikaa sitten ohi. Kukapa ei haluaisi tuntea niitä ihania ihastumisen tunteita?

Mutta, älä satuta itseäsi heidän kanssaan. Useimmat eivät kuitenkaan ole valmiita tosi paikan tullen jättämään vaimojaan. Pysy sinä vaan niissä sinkkumiehissä, löydät heistä paremmin elämäsi miehen :-)

Vierailija
2/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet voivat haluta sitä ihailua, ihastumisen tunnetta jota myös antavat nopeasti kun saavat vähänkin vastakaikua. Mutta niin se vaimo ja omat lapset siellä kotona ovat tärkeämpiä ja sinä tulet loppupeleissä jäämään kuin nalli kalliolle kun olet auttanut suhdetta taas uusille urille. Älä hyvä nainen sekoa ukkomieheen, ei niistä koidu kuin harmia. Usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppini erossa.

kuten sanoin, olen ollut vuosia (todellakin, vuosia.. ei siis kaksi tai kolme, vaan paljon enemmän) yksin. Olen paljon tekemisissä niin varattujen kuin sinkkumiestenkin kanssa työni ja harrastusteni kautta. Sitä oikeaa elämäni miestä ei vain ole tullut, mutta turpaani olen kyllä saanut monesti -sinkuilta. Pysyn toki lähtökohtaisesti sinkuissa, mutta jos varattu minuun ihastuu, en enää automaattisesti anna pakkeja.

ap

pitää näppini erossa varatuista miehistä. Uskon kyllä, että kiinnostuvat herkästi ehkä ihastuvatkin ja jopa rakastuvat ( tai ainakin näyttelevät hyvin). Useat kun eivät saa tarpeekseen seksiä kotoa ja ihastumisen tunne oman vaimon kanssa on mennyt jo aikaa sitten ohi. Kukapa ei haluaisi tuntea niitä ihania ihastumisen tunteita?

Mutta, älä satuta itseäsi heidän kanssaan. Useimmat eivät kuitenkaan ole valmiita tosi paikan tullen jättämään vaimojaan. Pysy sinä vaan niissä sinkkumiehissä, löydät heistä paremmin elämäsi miehen :-)

Vierailija
4/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilman muuta toimi noin. Älä anna pakkeja vaan pe*settä, sitähän ne kuitenkin haluaa. Sitten se oma vaimo maistuukin taas paremmalta kun on käynyt kokeilemassa ensin aidan toisella puolella että onko se ruoho vihreämpää. Ei ole. Ja sinä saat mononkuvan siihen persijeen jota hetki sitten jaoit.

Vierailija
5/27 |
24.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ei taas menis yleistyksen puolelle - leskiä on myös nuorissa miehissä...

Vierailija
6/27 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa suhteen, ei kannata seota varattuihin.

Jos haluaa seksiä, varatut on parhaita, kun eivät rakastu ja jää lahkeisiin pyörimään.

Mä en halua seurustella, mutta oon ihan seksihullu, joten muutama varattu vakkari takaa sen, ettei miesten perään tarvi soitella ja aina on seuraa (seksiä), kun haluaa. Kaikki on mukavia tyyppejä, joiden kanssa on kiva jutellakin, mut... No, varattuun en rakastu enkä ihastu, sekstailen vain. Jos mies pettää, miksi ei sitten minun kanssa. Ikinä en suhteeseen voisi alkaa miehen kanssa, joka on mun kanssa pettänyt nykyistään; kyllähän se jonain päivänä pettäisi mua jonkun uuden kanssa.

Tää homma toimii mulla, jollain muulla joku toinen. :)

Vierailija
7/27 |
25.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei haluaisi varattuja miehiä tapailla. Niitä vain on tarjolla! Kun itse pariin otteeseen etsin suomi24:sta "kirjeseuraa", tosi varovaisena, sain tietysti yhteydenottoja eniten varatuilta miehiltä. Aika pian uskaltauduin tapaamaan yhden miehen (vapaan!) ja siitä seurasikin tasan 2 vuoden suhde. Sitten, kun luvan kanssa sain tapailla muita, yhden kesän aikana kirjoittelin monen varatun miehen kanssa - toisista en ollut kiinostunut, yhtä tapailin useampaan otteeseen ( seurusteli, ei lapsia tuon naisen kanssa), muut tapailemani olivat sinkkuja, tai eronneita, yksi sitten aika onnettomassa avioliitossa. Ei siinä kauhean huonoa omaatuntoa ollut! Kiihkeää seksiä muutama kuukausi, ihania tekstareita ja puheluita, itse rakastuin tosi nopeesti.....mies ei olisi voinut perhettään jättää, kun olivat jo kerran eronneet ja yhteen palanneet, yksi teini-ikäinen lapsi. Tunsi itsensä huonoksi, sai jatkuvasti motkotuksia vaimoltaan, mikään ei kelvannut. Burn outin jälkeen oli palannut töihin mutta suhde vaimoon ei todellakaan kukoistanut. Siinä esimerkki epätoivoisesta parisuhteesta: toisesta ei edes tykätä, haukkumista, vähättelyä...ja yhdessä pitää kulissisyistä kestää.

Minä en suhteen aikana ollut mitenkään sotkemassa parin välejä, eihän meistä kukaan tiennyt! Jos mies oli yhden kesän iloisempi, niin hyvä...pettymyksen tuotin varmasti itse, kun tapasin tämän nykyisen avokkini reilut kaksi vuotta sitten. Jouduin ilmoittamaan, että nyt ei ole muita, on vain tämä yksi!

Nykyiseni oli 4 v aiemmin eronnut, seurustelusuhde loppunut kuukausia aiemmin. Minä vaihdoin lennosta. Nyt on tarkoitus olla loppuelämä yhdessä! onhan tässä ehditty talokin rakentaa kaksin;-D!

Vierailija
8/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin työn kuin harrastusteni kautta. Itse en erityisemmin flirttaile varatuille miehill, mutta tietenkin juttelen normaalisti.

Edelleenkään en halua juuri varattua miestä pokata, mutta enää en anna automaattisesti pakkeja jos joku minuun ihastuu.

ap

Kirjoitit: "Periaatteenani on ollut se, että varattuihin en koske -oli omat tunteet mitkä tahansa." Miten varatut miehet ovat kuitenkin jopa rakastuneet sinuun? Oletko ollut tekemisissä heidän kanssaan olosuhteiden pakosta (työkaveri) tms?

Jos haluat oikeasti miehen omaksesi, niin en voi suositella että menet sänkyyn varatun miehen kanssa - ei ne vaimojaan ja perheitään kuitenkaan tuosta vain jätä. Jos mies todella haluaa sinut, hän hoitaa ensin eron ja malttaa odottaa saadakseen sinut. Yksi suhde kerrallaan, ellet tyydy vain rakastajattaren rooliin.

Vierailija
9/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu vapaita miehiä olevan tarpeeksi, ikävä kyllä. Ei ainakaan minun elämänpiirissäni.

ap

Itse erottuani tapasin vaikka kuinka paljon kivoja ja vapaita miehiä.

Vierailija
10/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin olen varattu...

Tulee vaan mieleen, että pelkääkö ne vapaat miehet ap:n olevan liian ripustuvaista sorttia. Varatut taas luottaa siihen, että ei kukaan jää varatun lahkeeseen roikkumaan. Hih.

Vierailija
11/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että suoraselkäinen ja oikeasti kunnollinen nainen ei vie toisen naisen miestä, vaikka olisi kuinka yksinäinen.

Kyllä niitä vapaita miehiä ainakin seksiseikkailuihin tuntuisi riittävän.

Itse olin 10 vuotta sinkkuna - en alkanut seurustelemaan, jos ei kemiat kohdannut. Mutta en koskaan koskenut toisen naisen mieheen (paitsi kerran vahingossa, koska mies valehteli. Kun totuus selvisi, heitin sen pihalle alta aikayksikön). Ja kyllä, välillä oli hyvinkin yksinäinen, välillä taas riitti tyttökavereiden seura.

Säilytin kuitenkin itsekunnioitukseni ja periaatteeni - ja loppupeleissä olen iloinen, etten tehnyt kompromisseja suhteissa. Nyt minulle maailman paras mies vierellä. Hyvää kannatti odottaa.

Vierailija
12/27 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luonteeltaan kelvoton pettäjä. Toki hän pettää täten myös sinut!

Varatun petturi-miehen kanssa voi toki leikkiä yhden

illan juttua tai romanssiakin, mutta pidemmän päälle siitä

ei kuitenkaan tule mitään. Mies jatkaa eteenpäin, ja sinä jäät

itkemään yksin.

Ja turha kuvitella, että uskollinen perheenisä ikinä lähtisi sinun

mukaasi mihinkään. Valitettavasti hyviä miehiä on harvassa, ja

niistäkin suuri osa on varattuja... Ehkä joku kunnollinen leskiherra

saattaa jostain löytyä.

Vierailija
13/27 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistat asian liikaa. Joskus se puoliso voi olla totaallinen "turn off" ja rakkautta ei vaan ole, jos on koskaan oikein ollut. Sitä monet yrittää pysyä liitossa lasten takia, mutta sitten kun rinnalle tulee se toinen, niin liitto kaatuu. Etkö oikeasti usko rakkauteen? On olemassa kroonisia pettäjiä, mutta monien pettämisten takana on yksinkertaisesti pettymys silloiseen suhteeseen ja se rakastuminen.

on luonteeltaan kelvoton pettäjä. Toki hän pettää täten myös sinut!

Varatun petturi-miehen kanssa voi toki leikkiä yhden

illan juttua tai romanssiakin, mutta pidemmän päälle siitä

ei kuitenkaan tule mitään. Mies jatkaa eteenpäin, ja sinä jäät

itkemään yksin.

Ja turha kuvitella, että uskollinen perheenisä ikinä lähtisi sinun

mukaasi mihinkään. Valitettavasti hyviä miehiä on harvassa, ja

niistäkin suuri osa on varattuja... Ehkä joku kunnollinen leskiherra

saattaa jostain löytyä.

Vierailija
14/27 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis tietoisesti vieläkään yritä pokata kenenkään miestä, mutta enää en aio automaattisesti antaa rukkasia, jos joku varattukin mies tuntuu hyvältä ja oikealta..

Leskiherroja eläkeläiskerhoista en ihan vielä lähde hakemaan ;)

Yksinkertaistat asian liikaa. Joskus se puoliso voi olla totaallinen "turn off" ja rakkautta ei vaan ole, jos on koskaan oikein ollut. Sitä monet yrittää pysyä liitossa lasten takia, mutta sitten kun rinnalle tulee se toinen, niin liitto kaatuu. Etkö oikeasti usko rakkauteen? On olemassa kroonisia pettäjiä, mutta monien pettämisten takana on yksinkertaisesti pettymys silloiseen suhteeseen ja se rakastuminen.

Vierailija
15/27 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo neljä vuotta yksin ja en kyllä halua ketään toisen omaa. Sekin, jos mies on juuri eronnut saa minut epäröimään, että vieläkö exän varjo kummittelee. Mutta ap, tee sä niinkuin susta hyvälle tuntuu. Itse uskon, että ottamalla varatun, satuttaa vaan itseään...

Kyllä mullakin välillä tulee tunne, etten enää ikinä tapaa ketään. Toisaalta, mikä se on tässä yksin ollessa?? Koska lapsiluku on täynnä, miksi minun pitäisi "ottaa" sellainen ihminen elämääni, joka ei ole "se oikea"? Varattu ei voi olla minun oikea :). Kukin tyylillään...

Vierailija
16/27 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastuu OIKEASTI niin ei siinä paljon enää perhesuhteet paina. Koska ei ole tilausta ihastumiselle jos oma suhde kunnossa.

Vierailija
17/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vasta tänä vuonna eronnut ja ajatellut jalona että sama periaate mulla, ei varattuja miehiä (ite jätettynä kun joku eukko minulle varatun vei) .

mä vaan tässä lyhyessä ajassa huomannut että 98 % näistä tuntemistani miehistä on varattuja.

Voin kyllä kuvitella että vuosien kuluessa ideaalit karisee, irl en eronneita tunne niin täälläkin sitten lueskelen miten eronneet porskuttaa. jos sulla tuo tilanne, ei näytä hyvältä omassakaan tulevaisuudessa.

Vierailija
18/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen jo muutamalla varatulle antautunut. aika huoelstuttavaa tää nykymeininki. Netti tekee pettämisestä niiiiiin helppoa. Sen kun vaan sopii treffit hotelliin ja se on sit siinä. Olen ollut sinkkuna pari vuotta ja enemmän ympärillä pyörii varattuja kuin sinkkuja. Mihin tää maailma on menossa. Iteselläni on ainakin mennyt luottamus miehiin ja nyt tuntuukin etten halua koskaan enää ketään ikiomaksi kun sydänsuruja tulee kuitenkin..

Vierailija
19/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että suoraselkäinen ja oikeasti kunnollinen mies päättää edellisen parisuhteensa ennen kuin alkaa uutta vonkaamaan. Tiedän, että tilanteet ei oo mustavalkoisia jne., mutta vaikea mieltää kunnolliseksi miestä, joka yrittää ns. istua kahdella tuolilla yhtä aikaa. Eikö selkäranka riitä selvittämään olemassa olevan parisuhteen ongelmia ennen uuden kimppuun ryntäämistä?

Vierailija
20/27 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ollut muutaman kerran varatun miehen kanssa sitä tietämättäni. Kyllä ne sormukset ottaa pois jos ei muuten heru. Turpaan sitä miestä!!!