FB; teidän mielipiteenne haluaisin kuulla...
facebookin sivulla aviomiehellä maininta vain omasta lapsesta. näinkö on, ettei niitä vaimon lapsia ole tapana mainita, vaikka ne kuuluu 24/7 perheeseen? miten itse tekisitte ja olette laittaneet?
Kommentit (13)
siitä ettei FB oo perheellisten hommia
Ei minulla eikä yhdelläkään kaverilla ole missään mainintaa lasten lukumäärästä.
FB:tä ei kannata turhan vakavasti ottaa. Siellä kerrotaan asioita jotka voi kertoa kaikille "kavereilleen". Tuskin miehesi haluaa perhesuhteita ja -kiemuroita kaikille selvittää.
Jos miehesi laittaisi että "5 lasta, vanhin 15 v." ja te olisitte olleet yhdessä vaikka 5 v, niin varmaan vanhat työkaverit ja muut harvemmin tavatut ihmiset alkaisivat kysellä että mistä ja kenen kanssa sinä olet mennyt salaisia lapsia hankkimaan... Tuskin jaksaisi kaikille maailman ihmisille selitellä.
että joitakin häiritsee se, että ex:än uusi kirjoittelee (jopa laittaa kuvia ilman lupaa!) juttuja lapsista FB:hen. Ehkä miehesi ei halua heitä mainita, sillä he tavallaan hänestä kuuluvat lasten isän profiiliin JA koska ei halua pahoittaa kenenkään mieltä/saada niskaansa haukkumisia /tmv. siksi että on "ominut" jonkun toisen lapset.
Ajatteles miltä lastesi oikealta isältä tuntuisi, jos hän ilmoittaisikin olevansa lastesi isä. Minä sanoisin että hän on vain hienovarainen.
mutta lapsista ei ole merkintöjä kovinkaan monella. Joillakin on kuvia lapsista.
meillä on miehen kanssa fb-sivut ja kummalakaan ei ole edes mainintaa toisistamme. Eikä olla edes toistemme kamuja :)
että joitakin häiritsee se, että ex:än uusi kirjoittelee (jopa laittaa kuvia ilman lupaa!) juttuja lapsista FB:hen. Ehkä miehesi ei halua heitä mainita, sillä he tavallaan hänestä kuuluvat lasten isän profiiliin JA koska ei halua pahoittaa kenenkään mieltä/saada niskaansa haukkumisia /tmv. siksi että on "ominut" jonkun toisen lapset.
että lapset on perheessä 24/7. Eipä tossa vaiheessa omimiseen enää mitään fb-merkintää tarvita... Jos perheessä on lapsia niin en mä kyllä tajua miksei sitä voi mainita. Siis jos joka tapauksessa mainitsee perheestään. Kyllä on pikkumainen aikuinen jos tuolla perusteella on mustasukkainen lapsista!!!
lapsia mainittu missään. Enkä vieläkään ole huomannut että siellä kellään olisi lapsista tieto- sivulla mitään mainintaa.
Kuvia toki on joka toisella.
Ja lapsia TAI SIIS perheenjäseniä pääsee laittamaan TIETOJA "valikossa". Siinä on mahdollista laittaa perheenjäseniä vaikka 10, nimet ja syntymäajat. Voi myös mainita onko isä, äiti, veli jne. jne. isä- äiti- eikä lapsipuolet ei ollu vaihtoehtona ;) Tämä vain tiedoksi...
lapsia mainittu missään. Enkä vieläkään ole huomannut että siellä kellään olisi lapsista tieto- sivulla mitään mainintaa.
Kuvia toki on joka toisella.
meillä on miehen kanssa fb-sivut ja kummalakaan ei ole edes mainintaa toisistamme. Eikä olla edes toistemme kamuja :)
tilannetta, mutta kummalta kuulostaa. Itse laittaisin jotenkin, että "Perheessä x lapsia" tms.