Minkä ikäisenä olette antaneet lastenne katsoa Hopea Nuolta?
Meillä 8-vuotias tyttö vinkunut jo pari vuotta että haluaa sen DVD:n. Vielä en ole antanut katsoa, liian rajua mun mielestä. Niissähän ikäraja 11.
Mielipiteitä kiitos! =)
Kommentit (13)
Siinähän on aika rankkaakin materiaalia, mikä ei mielestäni sovellu 8-vuotiaalle. (Haukkukaa vain, mutta epäilemättä raa'at kuolemakohtaukset ahdistavat lasta) Ehkäpä pari vuotta vielä, niin sitten :)
Olen siis ollut oikeassa. Eli pidän vaan tiukasti kiinni siitä ikärajasta.
T:AP
Se on se alkuperäinen ja raaka. Suomeksi dubatut paskaversiot ovat kesyjä :D.
Musta tuntuu että meillä yritetään kyllä välttää koko ohjelma. Mua hirvitti kun mieheni 7v ja 10v sisarukset katsoivat just sitä raakaa versiota, äitinsä ei kiinnittänyt asiaan mitään huomiota. Tosin samat lapset katsoivat niihin aikoihin myös Täydellisiä naisia yms...
Onks se yhtä raaka? Siinäkin ikäraja 11.
Mieheni pikkusisko näki painajaisia kun oli joskus 8-9v katsonut sitä (käsittääkseni k11-versiota). Nyt 12v rakastaa Hopeanuolta. Vähän pitää inhottavana joitain juttuja edelleen, mutta osaa suhtautua niihin ettei ne ole totta.
Varmaan nimikin kertoo ettei ole kovin laadukas ohjelma?.. Mieheni sisarukset katsoivat myös tuota Weedia ja mun mielestä se ei kyllä ollut yhtään parempaa katsottavaa. Itse en ymmärrä miksi edes tehdään tuollaisia "lastenohjelmia". -10
Mut oon onneks pysyny tiukkana enkä oo antanut katsoa. Kuten en anna Salkkareitakaan katsoa. En vaan valitettavasti voi vahtia katsooko kavereilla sitten. Olen kyllä keronut joidenkin kavereiden vanhemmille että meillä ei ole annettu lupaa katsoa. Toivottavasti kunnioittavat mielipidettäni.
Tiukkana pysytään edelleen =)
T:AP
No minun mielestä ikäraja. Vois kyl olla 12-14
se kun on ihan pilalle leikattu, mutta sitä aitoa en antaisi katsoa ennen kuin 11-13v.