Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi suostua sektioon, mutta kai on pakko

Vierailija
03.06.2009 |

Esikoinen oli isokokoinen ja meinasi jäädä hartioista kiinni. Tämä toinenkin on ultran mukaan jättiläinen ja joka kerta lääkäri puhuu että mietitään sitä turvallisinta synnytystapaa.

Sektio on ehkä turvallinen vauvalle, mutta ei minulle ollenkaan, enkä muutenkaan halua mahaani leikeltävän.

Pikku repeämät imukuppisynnytyksessä kyllä kestän

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa kans että joudun sektioon. mitään suunnitelmia tai muita arvioita ei ole tehty, mutta joku pelko takaraivossa on.

Vierailija
2/5 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin luulisi sinun saavan yrittää. Äkkiäkös sitä mennään sitten sektioon jos on tiedossa että se voi tulla eteen.

T:2 x kiireellinen sektio

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nyt rv 29+3 painoarvio 1790g, että ihan kiva.

Vierailija
4/5 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vauva vammautuu vakavasti alatiesynnytyksessä?

Tunnen tapauksen, jossa vauva jäi kiinni hartioista, saatiin kyllä ulos, mutta toinen käsivarsi halvaantui pysyvästi. Toisessa taas tuloksena cp-vamma.

Eikä sektio todellakaan ole niin paha kuin maine ja huhut väittävät. Itselläni takana kolme sektiota, eikä yhdestäkään ole ollut minulle mitään vaaraa tai ongelmia jälkikäteen.

Ap:n kohdalla lienee hyvä ajatus odottaa synnytyksen käynnistyvän luonnollisesti, mutta siirtyä riittävän ajoissa leikkurin puolelle.

Vierailija
5/5 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään hyvä lopputulos. Esikoisella toinen käsi kyllä roikkui kun hartia oli niin tiukassa.

Mun kohdalla riski kuolla sektioon on kyllä ihan todellinen kun BMI on 46. Elämänhaluni estää minua suostumasta sektioon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme