Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään ei mikään onnistu eikä toimi

Vierailija
17.12.2008 |

mulla on tosi paska olo! tänään on mennyt kaikki päin h**ttiä mikä vain saattoi mennä. lapsi heräsi niin myöhään yöuniltaan, ettei nukkunut koko päivänä päikkäreitä. törmäilin pitkin ovia ja seiniä, pudottelin tavaroita ja lopulta suljin oven niin, että ovi löi lasta otsaan. kaiken lisäksi olen purkanut pahaa oloani sekä mieheen että lapseen huutaen kun joku asia ei suju niin kuin pitäisi.

lapsukainen nukahti juuri ja itkin häntä katsellessani. niin suloinen hän on, ja kuitenkin hänellä on NIIN epäreilu äiti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajatteli juuri että tänään oli harvinaisen HYVÄ päivä normaaliin verrattuna...

Vierailija
2/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan laiffia, tuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista on äitiys!

Vierailija
4/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että tästä on tulossa enemmänkin tapa. väsyttää ja ottaa päähän pieninkin vikaan menevä asia. en olisi ikinä uskonut että minustakin tulisi tällainen kuin nyt olen: homssuinen, huolimaton, hillitsemätön ja täysin epäkypsä aikuinen!

kiitos kuitenkin että jaksatte tsempata.

Vierailija
5/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene hyvä ihminen viikon ajan nukkumaan samaan aikaan kuin lapsesi. Johan alkaa elämä näyttää erilaiselta ja paremmalta. Jaksat sitten taas huolehtia itsestäsikin.

Terveisin saman kokenut 2 lapsen äiti

Vierailija
6/6 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ensimmäinen kerta aikoihin kun hän nukahtaa ennen yhtätoista! ennen hän meni nukkuman kahdeksan aikaan, jolloin minulle riitti hetki aikaa ihan itsekseen tai miehen kanssa. nyt hän kukkuu 23 tai 00 asti. en ole tottunut menemään niin myöhään nukkumaan!

juu, väsynyt olen kyllä.