Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen kuumeesta ja ihottumaa??

Vierailija
02.06.2009 |

Osaisko joku sanoa mitä tämä on? Mulla oli 39 asteen kuuume kolme päivää ja eilen oli kuumeeton päivä. Ja tänään huomasin että olen kokonaan ihottuman peitossa. Ihottuma on ihon alla, ei kutise eikä vaihda paikkaa.

Kävin lääkärillä ja hän sanoi että näyttää lääkereaktiolta,mutta en ole lääkkeitä syönyt:(

Antoi histamiinia ja sanoi että joku virustautiin liiittyvä juttu.

Onko muilla ollut vastaavaa???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös aina, kun olen kuumeessa tuollaista ihottumaa myös joskus kun kuume on laskenut, mutta häviää viimeistään seuraavana päivänä. Olen 17 vuotias.

Vierailija
2/9 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös ja parasta aikaa.Minulla ihottumaa rinnassa ja aina kun on kuumetta.Illalla oli 39astetta,nyt kuumeeton.Sairastin myyräkuumeen n.7 vuotta sitten ja sen jälkeen tämä on minua vaivannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen reaktio, syytähän ei aina löydy. Sisarentyttärelleni tulee niitä, joskus kuume kohoaa reippaasti yli 40 asteen, syytä ei ole löydetty. Tyttö on siis jo aikuinen.

Vierailija
4/9 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume ja ihottumahan voivat liittyä vaikka sepsikseen. Mutta tuskin sinulla sitä on, jos kerran oli kuumeetonkin päivä jo välissä.

Vierailija
5/9 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kuumeen yhteydessä tai sen jälkeen ihan pieniä, ehkä hikinäpyn tapaista näppyä koko keho täyteen.

Vierailija
6/9 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työterveyslääkäri mut tutki, joten aika noloa mennä toiselle lääkärille naapurihuoneeseen:) Mutta sepsis nyt ei ainakaan ole kun tulehdusarvot on ihan kunnossa. Ja nyt jo toinen kuumeeton päivä.

Pitää nyt katsella, rauhoittuuko ekseema vai ei.

Tietenkin uudelleen lääkäriin jos tää vaan jatkuu..

AP

Vierailija
7/9 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja flunssaa. Tämä alkoi vasta aikuisiässä ja tulee siis aina kun on kuumeessa. Me vitsaillaan että hän on "allerginen" kuumeelle, koska siltä se ihan vaikuttaa. Myöskään hänellä ei kutise iho, hänellä "ihottuma" häipyy kun kuume on laskenut tai ollut joitakin päiviä poissa.

Vierailija
8/9 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ensimmäisen kerran kutiamatonta ihottumaa rinnassa, pilkkumaista ja otsassa myös punaisia/valkoisia alueita. Ei ole kuumetta, vain flunssaa, yskää ja kurkkukipua ollut neljä päivää. Outoa!

Vierailija
9/9 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ensimmäisenä oireena virusflunssan iskiessä ihottuma otsasta vatsaan asti. Pientä punaista pilkkua joka ei kutise eikä muutenkaan vaivaa. Kun pilkut ilmaantuvat voi olla varma, että seuraavana päivänä tulevat muut flunssaoireet.