~~~
Kommentit (10)
mutta kylmää...
Viikonloppu oli kyllä mainio. Ihana lämmin;D
Mulla oli tänään neuvola ja kaikki navan alla hyvin. Syke kuului hienosti ja terkkarikin kehui kuinka hyvin kuuluu. Kaikenlaista juttua siellä taas juteltiin. JOtenkin tympeää, mutta kuulunee asiaan. Sanoinkin terkalle, että näistä asioista itsekin joudun töissä päivittäin miltei juttelemaan, vaikka ihan eri aloilla ollaan ;)
Paino oli noussu 2,1kiloa ja kuulemma ihan ok määrä. Luulin oikeesti että olis enmmän tullut, koska housut kiristää niin vietävästi, mutta lienee sit mahaan tullu muutakin kun uutta läskiä.
Nyt tarviis jaksaa siivoilla... ilmeisesti vieraita illalla tulossa. Meilläkin miehen 30-v juhlia pikkusen jälkikäteen kahvitellaan. Josko ottais ekaks pikku torkut ;)
Irish rv15+5
Mulle voisi vaihtaa tuohon esittelypinoon tän uusitun nimmarini ja lasketuksi ajaksi tuon 20.11 joka jäi voimaan np-ultrassa.
Mitäs täällä, yhtä haipakkaa on kun nuo koululaiset jäi kesälaitumille, tuntuu että alkaa päivärytmi heittää häränpyllyä jo alkuunsa, ja meteli ja sotkumäärä on hurja, verrattuna koulupäiviin..Lisäksi tuo 3v kuopus on niin tottunut olemaan mun kanssani kaksin kun isot olleet koulussa, että on kuopuksella hiukan sopeutumisvaikeuksia siihen että on isommat tuossa seurana:) Ihan hyvää harjoitusta silti, ettei syystalvella olekaan ainut "pieni" enää, mahtaa tulla ekaa kertaa mustasukkaisuuskohtauksia täälläkin, kävi niin hienosti noiden kolmen kohdalla ettei mustasukkaisuutta ollut koskaan, tosin ekan ja tokan ikäerokin vain 1v9kk niin ei oikeastaan ehtinyt esikoinen tottua olemaan ainut lapsi. Kakkosen ja kolmosen ikäero sitten oli suht sama mikä tulee kolmosen ja tän masukin ikäeroksi, eli reilu 4v, mutta tuo kakkonen ei ollut mustis ihan luonteestaan johtuen, on sellainen viilipytty ollut elämänsä:) Mutta tää kuopus on toista luokkaa, tuntuu oudolta että pienin on isommilleen mustis!! Niin jää nähtäväksi mites sitten kun ei kuopus olekaan enää pikkuisin..
Musta tuntuu ihan älyttömän vanhalta (fyysisesti) odottaa tätä neljättä, lienee iästä johtuvaa nämä fyysiset vaivat, nuo kolme kun menneet niin mukavasti ja energisesti loppuun asti. Nyt on täysi uupumus jo tässä vaiheessa ja joka paikka kremppaa. Selkää särkee TAAS, vasen kylki on kipeä, kuin jotain repeäisi siinä, väsyttää ja heikottaa ja lisänä vielä nuo nenäverenvuodot.. Sanoinkin kaverille tänään että millaistakohan eloni on syksyn tullen, kun oon näin vaivainen jo nyt:/ Eikä periaatteessa ikää ole kuin 31v (pian 32..), mutta lienee vaikutusta sillä että eka tuli jo 10v sitten, oon vanhentunut ennen aikojani:) Masussa taas heilutaan, lohduttelee varmaan minua:) Höh, onpas tullut valittavaa kirjoitusta, superonnellinen yleisesti olen kuitenkin tästä pienestä, tuo selkäsärky vaan pistää pinnan vähän kireälle..
*Helene 15+4*
Irish, mukavalta kuulostaa neuvolan kuulumiset sulla. Mulla on huomenna, katotaan miten sitten on, onko samalla tavalla tympeää. Mikä sen teki tympeäksi siis.. Terveysohjeet vai mitkä? Itteäkin harmitti vähän ekalla kerralla kun se terkka rupes hirveesti syömisohjeita antaan. :) Kyllä mä tiiän miten pitää syyä, en vaan aina tottele lähinnä määriä. ;D Mut toi sun nousumäärä kuulostaa varsin vienolta vielä. Ja ihan taatusti on maha muutenkin jo isona. Laitahan sääkin kuvaa niinkuin hermione. :)
Helene, laitoin ne sun tiedot noin, toivottavasti onnistui. Tuo ketjun nimi on hassu, kun koitin sen jo kerran vaihtaa kun huomasin ettei se näy kokonaan. Mutta koitin taas, niin näytään tuolla listassa ollenkaan.
Selkäsärky vaikeuttaa kyllä elämistä niin paljon, ettei mikään ihme jos valituttaa. Mulla on ajoittain semmoista karseaa jomotusta, ja sitten kanssa kumartuessa noidannuolia joinain päivinä. Oli esimerkiksi hankalaa kaupassa laittaa tavaroita kärryyn (mulla on semmoinen mummokärry kauppatavaroiden tuomiselle), kun piti kumarrella.
Mustasukkaisuudesta onkin jännä sitten kattella miten käy! Mun äitee selitteli miten sen lapsista juuri jotkut oli mustasukkaisia ja toiset ei.
Koitan täällä saada taas kirjoitetuksi. Vähän jotenkin kuvottava olo ollut tänään.
virva, 23+2
uusi nikki. Eli Hermione täällä :) Tympii oikein todella nämä uudistukset kun tämä toimii varmaan yhtä hyvin kuin se vanhakin, eli tökkii aina minkä ehtii :(
Huomenna olisi sitten np-ultra klo 13.30. Toivottavasti kaikki on edeleen kunnossa. Viime lauantaina kävimme kurkkaamassa pientä ultrassa kun kärsin hirveistä vatsakrampeista. Mutta sitten selvisi että ne johtuikin ummetuksesta :D Mutta pelästyttiin oikein todenteolla. Siellä se meidän pikkuinen potki ja nyrkkeili tyytyväisenä :) Oli ihan oikean kokoinenkin.
No niin nyt päivän hommiin :)
*Hermione ja Baby-J rv 10+6
Savolaisuuteni... tympeää= tylsää täällä meillä=)
Oli siis mun neuvolakäynti tylsää. Ihana oli kuunnella sydänäänet, mutta ei jotenkaan jaksa kuunella niitä jaarituksia. Asiaahan sen terkkari varmaan puhuu, mutta... joo mä en jaksa kuunella;)
Johtuu osin siitä, että se puhu parisuhteesta ja sen semmosista. Näitä
samoja asioita juttelen ite asiakkaille töissä. Ei siis mitään uutta tietoa. No, ainahan niistä on hyvä keskustella ja jospa jotain jäi mieleenkin..
Hermionelle tsemppiä ultraan!
Irish 15+6
Mutta joo, ymmärsin sen tylsäksi, itte k-suomesta alunperin. :) Mutta tuumin jos se selitteli ruokaohjeita tms mitkä jo tiesit, mutta kyllä noi parisuhteet tympeydessä ruokaohjeet voittaa! :D
Hermionelle terkkuja! Hassua kun kaikilla on uuet nimet.
virva, joka koittaa nostaa hanuriaan laittamaan äkkiä tiskit ja lähtemään kauppaan, koska mies soitti että tuleekin 3h aikaisemmin ja joku ei ole tehnyt kaikkea mitä ajatteli ennen sitä..
Tuo otsikko! Miksi se näkyy tuolla toisella puolella vaan noina aaltoviivoina, miksei siinä lue haahujen kesäkuu? Argh! En ymmärrä. No, toivottavasti kaikki löytää tän silti. En vaan tajua mistä se johtuu, kun ekalla kerralla kirjoitin siihen noilla alltoviivoilla haahujen kesäkuu, mutta koitin sitten muuttaakin sitä kahdesti, että se näkyis kunnolla, mutta EI. No. Jos me pärjätään..? Vai pitäiskö tehä uusi ketju?
virva
Mietin että kumpaanko pinoon kirjoittais, kun jennulikin oli tehnyt avauksen, ei ilmeisesti huomannut tätä. Mä tulin kurkistaneeksi vain kun näin virvan aloittajana.
Väsymys jatkuu yhä ja krapulaolo. Saa nähdä koska helpottaa. Masussa ihme nipistelyjä ja kolotuksia, mut ne kuulunevat asiaan. Ja lonkat on välillä tosi kipeet.
Netistä katselin et ois ollut tarjolla uudenlainen kotidoppleri, jossa näkis sykkeen lukematkin eikä tarvi kuulokkeita, mut se ois 21€ kalliimpi, kuin se perusmalli. Yritän nyt tässä arpoa kumman ostais. Rahaa ei kuitenkaan kauheesti ylimääräistä ole.
nau rv14(kaiketi)
Aika hyvin on kesäkuu aloittanut, kun mies täytti 30 ja oli hellettä. Mutta nyt se voikin hyvin sitten alkaa vihmoa räntää tai jottai. Ettei mee turhaksi riemuamiseksi kumminkaan.
Tein meille uuen pinon, ja sieltä puuttunee nytten oottajia, niin tehkääs ittestänne tänne esittely, niin minä lissään ne tuohon jonon jatkeeksi. :) Harmi, kun niin iso määrä meiän viestejä hävisi, mutta aletaas nyt uusi kuukausi uuella pinolla, ja tehään entistä parempi!
Mulle ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Torstaina on neuvola, niin katotaan sitten. Painon nousu hirvittää vähän, jos se onkin jotain meganousua, mutta minkäs sille sitten mahtaa jos niin on.
virva, 23+1