Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin vaikea kohdella lapsenlapsia tasa-arvoisesti?

Vierailija
31.05.2009 |

Viime vuonna toisen asteen oppilaitoksesta ammattiin valmistunut sukulaistyttö sai isovanhemmiltaan 100 euroa. Eilen lukiosta yo-todistuksen saanut sukulaispoika sai samoilta isovanhemmilta 1000 euroa.

En vaan tajua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyttökin aikoo jatkaa opintoja.

ap

Vierailija
22/23 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"työläisenä" samantien. Harva antaa vaikkapa sukulaiselleen tai ystävlle rahaa lahjaksi, sillä se olisi jotenkin vaivaannuttavaa antaa rahaa ihmiselle joka on työssä ja elättää itsensä. Eri asia antaa rahaa opiskelijalle tai vaikkapa köyhälle sukulaiselle jolla pieni eläke rahaa. Muille tavaraa tai sitten lahjakortti hemmotteluun tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä tärkeitä hetkiä ne on nuoren elämässä.

Tiedän, että yo-tutkinot arvostetaan paljon enemmmän, mutta silti en sitä ymmärrä tai hyväksy.

Meillä minun isovanhemmat ooivat hyvinkin tasapuolisia, sillä kaksoissiskoni aloitti lukion samaan aikaan kuin minä, mutta vuoden jälkeen lopetti ja meni kauppikseen. Kun minulla oli yo-juhlat, niin vaarini toi ihan saman lahjasumman siskolleni kuin minullekin ja vielä vuoden päästä uudestaan, kun siskon valmistumisia juhlittiin. Ei vain halunnut pahoittaa siskoni mieltä ja minulle se oli ihan ok, ei ainakaan minulta pois.

Onko kyseessä sinun vanhempasi vai miehen vanhemmat? Eikö asiasta voisi ihan rauhallisesti mainita, että tyttö pahoitti mielensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi