Oletko sinä se tyyppi joka on laihtunut ja kuvittelee nyt olevansa joku kaikkien unelma?
Kommentit (19)
Tosin tällä ihmisellä se johti ihan sairaalloisen itsen tarkkailuun joten hyvästä itsetunnosta ei voi puhua. Kauhea epävarmuus mitä laittaa päälle, pullottaako olematon vatsa tässä paidassa jne. Lisäksi kauhea muiden painon tarkkailu ja kommentointi.
Ei ole se ihminen entisellään, laihdutti vuosia sitten 30 kg. Ja kyllä, oli mielestään tosi seksy, muistan hyvin.
Itse olen muuttunut paljonkin timmimmäksi kun aloin urheilemaan paljon, mutta se ei näy vaatteiden päälle eli tiedän etten ole mihinkään kaunistunut.
Olen se tyyppi, joka on lihonut 5 kiloa ja on omasta mielestään läski, ruma ja inhottava, eikä siksi voi enää sekstailla miehensä kanssa paitsi valot sammuksissa ja näissä kesäöissä ei ollenkaan.
sinä se, joka on lihottuaan tajunnut saaneensa isot tissit. Ja nyt sitten esittelet rintavakoasi piukassa paidassa isosta mahasta huolimatta.( tai laitat kuviasi nettiin niin, ettei muu kroppasi niissä näy)
Muuten täsmäisi kuvailusi minuun, mutta kun en ole päästänyt itseäni koskaan edes lihomaan :)
Laihdutin 30 kiloa ja sain kropan kiinteäksikin vielä kolmen lapsenkin jäljiltä. Kasvot ovat kauniit ja sain vihellyksenkin pari päivää sitten ;-) Ja muita vartenhan minä juuri laihdutinkin. Ihan sama kaikelle muulle, mutta muiden katseet ja ihailu ovat ne, joka on elämän suolaa;-)
t. summersun
t. kymmenen kiloa laihdutin 7 viikossa synnytyksen jälkeen...
laihduttanut vähän yli kymmenen kiloa, mutta en ole silti ihannevartalossa kun pitäisi olla enemmän lihaksia. Joten en usko, että minua katsotaan, vaikka olenkin hoikka.
ämmä? Jos joku laihtuu, kyllä se nostaa itsetuntoa! Ja millä tavoin se sinua häiritsee, anna olla heidän!
En minä ole koskaan kuvitellut miesten päät kääntäväni, tunne on vain ihana kun voi kävellä kaupassa ja ei tunne itseään läskihirviöksi.
Taidat olla vähän virikkeitä vailla ja pakkomielteinen.
laihdutin 35kg ja jo pulskana mua katseltiin koska olin kuitenkin nätti,sellainen pullero-söpö ;D Nyt olen todella namu ;D:D
....kunhan ette tuu täyssin alasti katsoon... heh heh!!
edes näin kesän kunniaksi.
No mutta onpahan mitä kattella :D
Eikä oo pakko kattoo jos ei silmää miellytä.
että sellainen nainen joka on laihduttanut/laihtunut reilusti, tuntee itsensä tosi kauniiksi (verrattuna nimenomaan siihen entiseen olomuotoon)ja keveäksi, ja jotenkin ihastuttavaksi. Sellainen kääntää päitä, koska se sen naisen tunne ja olemus jotenkin säteilee ihan todella!
Ei välttämättä siksi, että olisi missin tai mallin mitoissa tai huippukaunis, tai että luulisi olevansa maailman kaunein, vaan ihan vain siksi että tuntee olonsa niin mahtavaksi ja on tyytyväinen itseensä! Sellainen olo jos mikä, säteilee naisesta kuin naisesta!
Itse en ole laihdutellut tms, eikä tarvettakaan ole, mutta olen pannut tämän asian merkille, ja ilolla katselen sellaisia naisia. :) Nainen siis itsekin olen (enkä lesbo jos joku sitä kerkeää epäillä, täällä AV:lla kun pitää kaikki vaihtoehdot ottaa huomioon..).
Minä laihdutin lähemmäksi 40 kiloa ja en kyllä tiedä katsooko minua kukaan sen kummemmin. Mutta jos nyt katsoo, mulle on pääasia että tiedän että minua ei katsota suuren ylipainoni vuoksi.
Olen nykyään tavis sitten kai. Ja olo on hyvä, jospa se näkyisi muillekkin.
ap:n kuvaama. Laihduttanut muutaman kilon ja lisäksi aika ruma, mutta olen niin iloinen kadonneista läskeistäni että kuljen rinta rottingilla ja hämmästyksekseni olen huomannut että saan katseita. Aion jatkaa samaan tyyliin.
niin kyllä se kummasti itsetuntoa kohottaa! Varsinkin jos saa sitä naisena miespuolisilta. En halua pukeutua näyttävästi, seksikkäästi, mutta jo kävelytyylillä ja ryhdillä voi viestiä olevansa ok oman itsensä kanssa.
en ole laihduttanut, olen hoikahko ja kuluneena vuonna olen saanut positiivista palautetta paljon miehiltä. Kyllä itsetunto kasvanut, miehen kanssa menee paremmin sängyssä ja kaupungilla kävely tuntuu mukavalta missä vaatteissa tahansa.