Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sitten inhoan mun äitiä. PRKL!

Vierailija
31.05.2009 |

En tunne ketään toista, joka olisi niin hel*etin ylemmyydentuntoinen, joka alan asiantuntija, ilkeä, aina haukkumassa muita.

Mä en saa koskaan olla väsynyt tai huonolla tuulella. Hänellä on aina ratkaisu kaikkeen. "Käske miehesi vaihtaa työtä" / "Mene nukkumaan" / "Lapsesi on varmaan vammainen kun se on niin voimakastahtoinen, vie se tutkimuksiin". Just.

Ja mulla ei kuulemma voi olla raskasta, koska mulla on vain kaksi lasta. Hänellä on kuulemma työkaveri, jolla on 5 lasta. Tosin ne ovat jo aikuisia, mutta hänellä oli taatusti rankempaa kuin minulla. Mulla on kuulemma todella alhainen sietokynnys kun en pysty olemaan pirteä kaiken aikaa.

Olen kuulemma kelvoton kotiäidiksi, minun ei pitäisi hoitaa lapsiani ollenkaan.

Että sellainen oli taas äskeisen puhelinkeskustelun anti. Koskaan hän ei tarjoa apuaan, ei koskaan. Haukkuu vain kuinka olen kykenemätön. Ja nauraa sillä tavalla ylimielisesti ja hymähtelee.

Toivotin hyvää illanjatkoa ja iskin luurin kiinni. Ja arvaan että isäraukka saa kuunnella sitä loputonta jätätystä ja mun haukkumista nyt pari seuraavaa päivää. Ja sitten isä yrittää pakottaa mua pyytämään anteeksi äidiltä kun iskin luurin korvaan. Jep. Muuten on taas kolmas maailmansota seuraavat viikot.

Voi kunpa pystyisin olemaan noteeraamatta noita juttuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parashan se olisi tuossa tilanteessa vaan koittaa olla mahdollisimman vähän yhteydessä ja silloin kun on pakko olla niin puhua vain yhdentekevistä (ja sitten kun äiti kuitenkin sanoo jotain ilkeää niin jättää se huomioimatta).

Vierailija
2/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään asia ei voi olla niin huonosti, ettei äidillä huonommin. tai niin hienosti, ettei äidillä hianommin. Tämä syyllistävä marttyyri ajattelee aina pelkästään itseään. Kun kerroin, että muutamme ulkomaille, hänen kommenttinsa oli "miten MINUN sitten käy?" No, ei käynyt kuinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanelee minulle mitä minun tulee tehdä. Mitä kukkia istuttaa ja jopa tuo ne minulle. Hän ostaa minulle vaatteita ja pakottaa käyttämään.

Hän soittaa joka päivä ja jos en vastaa, on suunnilleen poliisit oven takana.

Rakastan äitiäni kaikesta huolimatta ja on meillä hyvätkin hetkemme. Mutta se johtuu siitä, että silloin en noteeraa tuota määräämistä ja ylemmyydentuntoa. Olisi hienoa olla näin läheinen ja päivittäin yhteyksissä jos hänen asenteensa olisi toinen. Tällainen on lähinnä kuluttavaa.

Nyt voisin laittaa 10 000 euroa likoon siitä, että hän puhuu parhaillaan veljelleni puhelimessa ja kertoo kuinka häiriintynyt ja epätasapainoinen ihminen minä olen. Kuinka HÄN vain yrittää auttaa ja minä raivoan hänelle syyttä. Olen epäilemättä hoidon tarpeessa.

Sen puhelun jälkeen raivoaa isällemme koko illan ja saa siitä rytmihäiriöitä ja laittaa ne minun syykseni.

Nyt puhelimeni on suljettuna ja huomenna saan kuunnella vastaajasta kuinka itsekeskeinen ja ylimielinen olen kun en vastaa hänen puheluihinsa.

Tämä kuvio on niin tuttu, niin tuttu.

ap

Vierailija
4/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha koira ei opi uusia temppuja. Voit sanoa mitä haluat ja miten tiukasti hyvänsä, mutta ei se saa äitiäsi muuttumaan miksikään. Voit jatkaa leikkiä ja ärsyyntyä aina vaan, tai voit olla omassa rauhassasi. Mieti, kumpaa haluat.

Vierailija
5/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN tuttua. Ei sulla sattuis äiti oleen vielä sellainen,että kun olit lapsi (ja edelleenkin),se puhui sun puolesta niin että sua ois voinut luulla mykäksi... mun äiti nimittäin on sellainen. Yrittää edelleen mutta nykyisin tylysti keskeytän ja alan puhumaan itse ja äiti jopa tästä sitten saattaa loukkaantua...

Vierailija
6/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, jos loukkaan, mutta miten sinä aikuinen ihminen voit olla noin kiinni äidissäsi?

Miksi puhut päivittäin puhelimessa ja ilmeisesti tlität kaikki tuntosi?

Etkö ymmärrä, että ei sun ole kaikkea pakko sille äidille kertoa, kerro vaikka miehellesi.

Äiti ei syyllistä esim. väsymyksestä, jos et siitä aina mainitse.

Ja missään nimessä et ota vastaan esim. vaatteita itsellesi! Jos äitisi haluaa auttaa, niin katsokoot vaikka lapsia sillä aikaa kun sinä käyt ostamassa itsellesi vaatteita.

Nyt lopetat äidin helmoissa roikkumisen, niin henkisen kun materiaalisen!

Sinä itse ruokit äitiäsi käyttäytymään noin!

Toinen asia on sitten äitisi, eihän hänkään malta päästä sinusta irti, mutta miksi päästää, kun sinä et pyristele yhtään vastaan.

Vierailija
7/7 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää ne tarkoittaa-

he eivät jaksa meitä kuunnella

heillä on omat huolensa- siittä lienee kysymys