Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pyöreähkön, rintavan naisen kannattaa pukeutua kesällä?

Vierailija
31.05.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä av:n pukeutumisexpertit? Täällä saa yleensä apua vähän joka asiaan. Ja kiitos ei laihdutusneuvoja...

Vierailija
2/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaliivit. Sellainen läsähtänyt rintavarustus esim. löysissä rintsikoissa on ihan hirveä. Ja jotta kunnon paksut olkaimet ja muutenkin rintsikat saa piiloon, niin vaihtoehtona on kyllä silloin lyhythihaiset paidat. Niissä voisi olla kaula-aukko eri mallinen kuin yleensä esim. isompi tai useampikulmainen tai kaunissti kantattu, vaikka ihan v-aukkoinen käy. Katsokaa, että kaulus olisi nätti, sillä se kohdentaa katseen kasvojenne tuntumaan.

Tunikaan en suosittele, sillä silloin näytätte takuulla lihavilta tai viimeisillään raskaana olevilla (mielestäni ne ei sovi laihoillekaan). Se korostaa rintojen alapuolella olevaa osaa. Tämä tarkoittaa myös sitä, että toppi ja löysät bikinit ei käy.

Alaosana voi sitten olla mitä vaan, töihin vaikka hame (ei laajakankaista eikä järkyttävän isoja värikkäitä kuvioita) tai vaikka lyhytlahkeiset housut puoleen sääreen. Caprit on vallan mainiot, mutta ei sellaiset, jotka rypytetään lahkeensuista pussille.

Tällaista minä suosittelisin. Laihdutuskuuri on aina suositeltava asia, sillä sen edut on paaa...aaljon muutakin kuin ulkonäköä parantava esim. pidentään elinikää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tulikat eivät katkea rinnanalta, tosin niitä saa kissojen ja koirien kanssa hakea.

Minä kuljen viime kesäisessä Marimekon tunikassa jossa on rypytys kaula-aukossa ja muuten vain vähän helmasta levenevä, A-linjainen

Aika samanlaisen mallin löysin vähän paremmaksi illanistujaistunikaksi Jackpotilta on vaan lähes polveen ulottuva ja kapeiden housujen kanssa, täytyy sanoa hyvännäköinen.

Vierailija
4/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo linkki olikin varsin kätevä. Tosin mun pitäis varmaan suunnata jonkun asiantuntijan kanssa kauppaan. Uusisin mielelläni koko vaatekaappini mutta ei ole varaa. Sitten tuleekin ongelma etten minkälaisia vaatteita ostaisin kun en voi ostaa paljon. Haluaisin näyttää nuorekkaalta ja tyylikkäältä. Olen pienen pojan äiti ja itselläni on ikää vasta 20-vuotta, haluaisin näyttää suunnilleen ikäiseltäni mutta kuitenkin niin että minut otetaan vakavasti. Ymmärsiköhän kukaan? Otan mielelläni vinkkejä vastaan. :)

Vierailija
6/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut kangas laskeutuu paremmin eikä näytä möykkyjä yhtä helposti kuin t-paitaneulos tai vastaava. Pellavahousut ja kankainen paitapusero on ykkösvinkkini, paitapusero voi olla lyhythihainen tai hihatonkin, käsivarsien kiinteyden salliessa. Kaikkein pukevin on täysvinoon leikatusta kankaasta tehty mekko.

Vierailija
7/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat näyttää nuorekkaalta, mutta tyylikkäältä, älä sorru liian avaraan kaula-aukkoon.

V-aukko on hyvä, ellei rintavakoa näy puoli metriä tai napaan asti. Se ei ole kivan näköistä. Hyvät rintaliivit alle.

Tunikakin voi olla ihan kiva, ellei se ole leikattu niin, että pömpöttää heti rintojen alta, vaan laskeutuu kivasti. Sen kanssa esim. kapeahkot caprit tai hyvin laskeutuvat mielellään levenevälahkeiset housut. Korkeat korot pidentää ja hoikentaa. Korut, esim.kivat korvakorut, vie huomiota kasvoihin, samoin hyvin leikatut, laitetut hiukset.

Jos sulla on hyvät sääret, niin esim. suunnilleen polveen ulottuva hame ja miel.korkokengät voi olla nätit. Topin tai tunikan kanssa voi käyttää jotain kevyttä neuletta tai jakkua, jonka leikkaus sopii sulle. Tummat värit pienentää ja yksivärisyys pienentää ja kaventaa vaikutelmaa.

Teltta eli ylisuuret vaatteet saa näyttämään lihavalta, varsinkin sellaiset muodottomat suuret puserot. Makkarankuoret, eli pintaa nuolevat ja liian pienet vaatteet ei pienennä ketään.

Vierailija
8/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole vyötäröä, eli olen periaatteessa tasapaksu.. mutta mulla on isot tissit ja hoikat, hyvät kintut. hartiat on yhtä leveät kun onneton lattana takapuoli. eli kaikki läski mitä mulla on on tynnyrimäisessä mahassa. olenko mä sitte omena, jolla on tissit? vai olenko mä tiimalasi ilman sitä vyötäröä? suorakaide, missä pompulatissit???

http://valintaopas.ch5finland.com/index.cfm?slgd_id=3

Vierailija
9/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut kangas laskeutuu paremmin eikä näytä möykkyjä yhtä helposti kuin t-paitaneulos tai vastaava. Pellavahousut ja kankainen paitapusero on ykkösvinkkini, paitapusero voi olla lyhythihainen tai hihatonkin, käsivarsien kiinteyden salliessa. Kaikkein pukevin on täysvinoon leikatusta kankaasta tehty mekko.

laittavani paitapuseroa! Kankaisessa on ongelmana sen joustamattomouus. Paitapusero on valittava leveyden mukaan ja kun tosiaan on rintava niin koko olisi joku 40 tai ylikin. Sitten kun pituutta ei kuitenkaan ole niin pusero on ylipitkä ja rintojen alapuolelta teltta.

Vierailija
10/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole vyötäröä, eli olen periaatteessa tasapaksu.. mutta mulla on isot tissit ja hoikat, hyvät kintut. hartiat on yhtä leveät kun onneton lattana takapuoli. eli kaikki läski mitä mulla on on tynnyrimäisessä mahassa. olenko mä sitte omena, jolla on tissit? vai olenko mä tiimalasi ilman sitä vyötäröä? suorakaide, missä pompulatissit???

http://valintaopas.ch5finland.com/index.cfm?slgd_id=3

Sanoisin, että suorakaide.

Vierailija
11/11 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä näytä ollenkaan pahalta ja siihen lisättynä legginsit =) noihin sit jotku kivat sandaalit ja korut nii kylä lähtee ;D