Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

P*rkleen synnytys ei käynnisty!!!! Apuja kaivataan!

Vierailija
31.05.2009 |

Supistuksia ollut jo 3 yötä niin etten pahemmin ole saanut nukuttua. Ei kuitenkaan säännöllisiä. Eilen kävin jo näytillä, kohdunsuu täysin kiinni. Miten hemmetissä kestän näitä järkyttäviä supistuksia kun tiedän ettei niistä ole edes mitään hyötyä!?!

Kaikki keinot on koitettu, sauna ja siivous, seksi ei innosta koska supparit on todella niin kipeitä. Millä ihmeellä saan synnytyksen käyntiin tai supistuskipuja lievennettyä??

Ja nyt siis rv 40+4

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se alkaa kun on alkaakseen, tai sitten käynnistetään.

t. lapset käynnistyksellä saanut (41+6 ja 42+1)

Vierailija
2/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lähtee:-) ( just pitää olla chiliä, ei mitään chilijauhetta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuurasin kylpyammetta kyykylläni... niin ja kävelin rappuset seiskaan... kyllä se tulee!

Tsemppiä ja voimia :)

Vierailija
4/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee sitten kun lähtee. ainoa mikä todistetusti auttaa on seksi koska miehen sperma auttaa siinä käynnistyksessä. kaikki minä ainakin koitin eikä auttanut kummallakaan kertaa.

t.2

Vierailija
5/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nännien pitkäkestoinen hierominen.

Vierailija
6/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tosta tule lähinnä närästys? :D

Mitä jos ottasit rennosti? Turha pulttaaminen vaan pitää sua äreenä ja jännittyneenä. Katso telkkaa, mene rannalle huiluttaan varpaita, syö jädeä, RENTOUDU!

Sillä mun synnytykset on lähteny käyntiin.

Se että supistaa, ei vielä tee niistä SYNNYTYSsupistuksia! Aika isolla osalla naisista ne SATTUU.

Itselläkin esikoisesta seurasin suppareita pe-ma ja sitten ne vasta A-L-K-O-I !!

Vierailija
7/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma vaan on se että supistukset on niin KIPEITÄ että olen ihan puolikuollut. Ja kolmeen yöhön en ole nukkunut, en tajua miten mulla löytyisi voimia synnytykseen!!! Eikä taida olla helpotusta tiedossa, valvon varmaan sitten sinne käynnistykseen asti eli yli viikon. Välillä mietin että voiko se johtua väsymyksestä että synnytys ei käynnisty?

ap

Vierailija
8/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous

Sauna

Seksi

Toiminut mulla,kolmisen kertaa jo. :)

Vierailija
9/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien ärsytys, oikein kunnolla. Käynnisti mulla synnytyksen, kun vesi oli mennyt jo 2 päivää aiemmin ja toisella kertaa la oli 2vk yli ja lapsikin yli 4 kg. Toimii takuuvarmasti. Jos meinaa supistukset loppua niin uutta ärsytystä heti.

Vierailija
10/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat sinne ja kerrot että et ole nukkunut kolmeen yöhön kipeiltä supistuksiltasi. Sanot myös ettet pysty olla/rentoutua kun jatkuvasti supistaa. Itsekin olen joutunut näin tekemään koska molemmat synnytykseni ovat olleet epäsäännöllisiä ja hitaasti eteneviä. Siinä et jäät vaan kotiin, on myös vaaroja!! Eli lapsen sydämensyke voi alkaa heittelehtiä vaarallisesti mikäli lapsi on koko ajan kovilla supistusten vuoksi eikä tilanne etene! Itselläni näin kävi molemmilla kerroilla eli lasten sydänkäyrät oli pielessä.

Pyydä sellainen piikki synnäriltä, joka joko lopettaa supparit tai edistää niitä (itselläni molemmilla kerroilla edisti). Seuranta on myös ehdottomasti tarpeen (lapsen sydänkäyrät)!!

Ihmettelen että sut lähetettiin kotiin! Katsottiinko sulta supparikäyrät kuitenkin? Itseltäni ensin katsottiin molemmilla kerroilla että "voi voi kun on vähän auki, ei taida olla vielä synnytyssupistuksia" mutta käyrillä näkyi että ovat kunnon supistuksia, ei vaan silti etene!!! Itse asiassa mun synnytykset ei kumpikaan missään vaiheessa muuttuneet tehokkaiksi tai edes supparit säännöllisiksi, mutta silti olen alakautta synnyttänyt 2 lasta.

Soita synnärille heti, joohan :) ! Tsemppiä! Ja kyllä oli törppöjä kätilöitä sulla!

ongelma vaan on se että supistukset on niin KIPEITÄ että olen ihan puolikuollut. Ja kolmeen yöhön en ole nukkunut, en tajua miten mulla löytyisi voimia synnytykseen!!! Eikä taida olla helpotusta tiedossa, valvon varmaan sitten sinne käynnistykseen asti eli yli viikon. Välillä mietin että voiko se johtua väsymyksestä että synnytys ei käynnisty? ap

Vierailija
11/11 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin kolme yötä valvoin suihkussa ja hirveiden kipujen kanssa, tosi hitaasti eteni. Sanottiin et saan jäädä osastolle tai jäädä kotiin, kolme kertaa tuon jälkeen olin menossa sairaalaan, aina supistukset loppu. Vihdoin menin ja sanoin, etten jaksa enää suppareita. Otettiin heti sisään ja sain kivunlievitystä, sekä sitä synnytystä edistävää...

Jossain vaiheessa meilläkin lapsen sydänäänet alkoivat heittelehtiä ja synnytyksen eteneminen pysähtyi, vähällä oltiin joutua leikkaukseen, mutta onneks ei jouduttu.

Lähde ihmeessä sairaalaan ja yritä levätä ja nukkua. Ilman lepoa ei jaksa ponnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä