Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistiäiti vastailee kyssäreihin... lastensuojelunasiakas olen myös

Vierailija
29.05.2009 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko todella jättää alkoholin ja antaa lapsellesi paremman tulevaisuuden? Vai haluatko juoda edelleen ja tuhota lapsesi elämän?

Mulla olis sulle ehdotus. Älä märehdi suossasi vaan LOPETA juominen heti. Sä voit sen tehdä. OKEI on aivan v...n vaikeeta tehdä se ilman tukea ja apua, mutta sun on pakko tehdä se. Ei tuosta viinan litkimisestä tule yhtään mitään muuta kuin huonoa. Mun täti oli alkkis. Lapset kärsi aivan hel.....ti! Täti kuoli alkoholin takia melko nuorena n.55v. ja oli tuurijuoppo plus tissutteli joka päivä vähän. Eli siis veti kännejä sekä tissutteli. Oli kait sillä selviäkin päiviä seassa ja haki apuakin. Kännissä ollessaan se olis vaikka luopunut lapsistaan jos olis saanut lisää viinaa, mutta mies hoiti lapset silloin.

Mun kaverin isä on alkkis. Makaa nyt tk:ssa, maksa sökönä ja muuta kremppaa, viisissä kymmenissä sekin.

Mä tiedän että sen juomisen lopettaminen ei ole helppoa, mutta sä pystyt siihen ja ilmeisesti sä haluat koska kirjoitat tännekin.

Meillä suomalaisilla on taipumus tuohon alkoholisoitumiseen suuri. Tsemppiä sulle ja näytä itselles että sä pysyt siihen. SUN LAPSI ANSAITSEE SELVÄN ÄIDIN!!!

Vierailija
22/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssasiskoista. tehän vain ryyppäisitte yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitys siitä miksi ette voi lopettaa?

Vierailija
24/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot paras :) järki, ytimekäs ja pohjaton, sul on tietoa. mä tarvin ympärilleni muita äitejä joilla sama ongelma. jotta voitais kaikka autta toisiamme.

Vierailija
25/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä taidat olla se saatanan tyhmä kun et tajua mitä ongelmaisen kannalta tekee saada tavata muita samankataisia paskiaisia. tieto siitä ettei ole yksin tekee jo paljon.

Vierailija
26/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvaa ohjeman järkkäämistä, ei kumminkaan pakolista. ei mainintaa bissesta yms...

Vierailija
27/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä taidat olla se saatanan tyhmä kun et tajua mitä ongelmaisen kannalta tekee saada tavata muita samankataisia paskiaisia. tieto siitä ettei ole yksin tekee jo paljon.

SELVINPÄIN ja mieluiten jonkun ulkopuolisen läsnäollessa. vasta sitten yksityisesti kun olette niin vahvoja ettette lähde yksissätuumin ryyppäämään. ja tiedän mistä puhun.

Vierailija
28/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun juuri tyhjyyden tunne on erittäin hyvä syy mennä terapiaan! Voi kun tajuaisitte että sieltä se vastaus löytyy. Mutta niin se vaan kai tuppaa menemään, että ihminen sinnittelee lähes pohjalle ennenkuin antautuu sen tosiasian edessä että katse on pakko kääntää omaan psyykeen. Ja nämä on siis niitä onnekkaita.

Vierailija
29/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIITÄ ON JO IHAN TARPEEKSI!

mun tekee mieli luovuttaa.

Vierailija
30/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamala lapsuus ja tunne-elämältään epävakaa persoonallisuushäiriö.

Puhkesi kun tulin äidiksi. Olen ihan pihalla! Olen opiskellut ja raatanut. Mutta töitä ei ole ja vaativat lapset. Mies on ihan eri taajuudella kanssani ja meillä ei ole riittävää tukiverkostoa.

Olen usein yrittänyt itsemurhaa.

Vierailija
31/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kamala lapsuus ja tunne-elämältään epävakaa persoonallisuushäiriö. Puhkesi kun tulin äidiksi. Olen ihan pihalla! Olen opiskellut ja raatanut. Mutta töitä ei ole ja vaativat lapset. Mies on ihan eri taajuudella kanssani ja meillä ei ole riittävää tukiverkostoa. Olen usein yrittänyt itsemurhaa.

http://www.healingeagle.net/Fin/Txt/Ch2.html

Tällä kirjoittajalla on itsellään ollut epävakaa. Hän todellikin tietää mistä puhuu. Minulla on persoonallisuushäiriö ja minä tiedän just mitä se on. Olen noiden tekstien avulla saanut uuden elämän ja pääsemässä pois tuskasta, levottomuudesta, addiktiosta, tyhjyydestä. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
32/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avustasi!

Vierailija
33/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi terapia?! vahva ihminen löytää polkunsa itse ja läheistensä avulla. ehkei kaikki edes halua tietää/muista kaikkea lapsuudesta

Ei ole olemassakaan niin vahvaa ihmistä, etteikö olisi raskaita elämäntilanteita, heikkoja hetkiä, jolloin tarvitaan toista ihmistä, toisen tukea ja apua, empatiaa.

Se, että on ollut hyvä lapsuus, ei suojele elämän kolhuilta ja vastoinkäymisiltä. Eikä se tee ihmisestä haavoittumatonta.

Se että päätyy alkoholistiksi, ei aina automaattisesti tarkoita että olisi surkea lapsuus, voi olla muita tekijöitä vaikka aikuisiällä tulleita, joiden myötä tartutaan pullon kaulaan turhan hanakasti.

vahvuuteen voi sairastua. Voi kuvitella, että pärjää ja selviää itse, mikä ei ole yhdenkään ihmisen kohdalla totta.

Terapia auttaa näkemään omaa elämäänsä ikään kuin eri perspektiivistä. Saa vastauksia kysymyksiin, joita ei tiennyt olevankaan. Saa ymmärrystä että miksi oli ja miksi ei ollut.

Vierailija
34/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole saatavana kaikille ja kaikkialla!

Monilla ei ole varaa yksityiseen.

Vierailija
35/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole saatavana kaikille ja kaikkialla! Monilla ei ole varaa yksityiseen.

pääsee terapiaan. Eikä terapiakaan ole välttämättä yksin mikään autuaaksi tekevä. Ottakaa google käteen ja ruvetkaa lukemaan siitä mikä saa ihmisen tikittämään.

Vierailija
36/44 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei tarvii tollasen asian kanssa painia.

En ymmärrä miten alkoholi voi olla niin hyvää että siitä muodostuu ongelma.

Ja alkoholi vain pahentaa jo valmiina olevia ongelmia ja huolia yms.

Mutta tsemppiä kaikille asian kanssa painiskeleville!

Vierailija
37/44 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten alkoholi voi olla niin hyvää että siitä muodostuu ongelma.

ne ei tajua. Tässä tuo yksi liikaa juova on esimerkiksi persoonallisuushäiriöinen. Noh, minulla on itsellä kokemusta sekä persoonallisuushäiriöisenä olemisesta että tervehtyneenä olemisesta ja nyt voin vaan katsoa taaksepäin ja ihmetellä, että miten ihmeessä oikein kestin sitä oloa niin kauan!!! Kymmeniä vuosia... Kyllä ihmisen psyyke vaan oikeasti kestää käsittämättömiä asioita. Ja itse luulin että kaikilla ihmisillä on samanlainen painajainen päässään, mutta muut on vaan niin reippaita ja kunnon ihmisiä.

Psyykkinen kipu on sama mielelle kuin fyysinen keholle. Se on vähän sama juttu kuin jos ihmisellä olisi jalka poikki ja sitten kaikki vaan sanoisivat että unohda se! Ajattele jotain muuta! Vuokraa kiva elokuva ja koita piristyä! Niin että ihminen luulisi itsekin, että no tämä kipu kuuluu normaalielämään ja voi luoja että olen surkea ja hävettävä ihminen kun vedän salaa särkylääkettä. Mitä siinä tilanteessa pitää tehdä? Pitää etsiä mikä kohta jalassa on poikki ja parantaa se. Piste. Kaikki muu on pelkkää ongelman siirtämistä ja pahentamista. Kun jalka on parannettu, pakonomainen tarve vetää särkylääkettä katoaa ihan itsestään ryhdistäytymättä, tsemppaamatta, itseään niskasta kiinni ottamatta, koska sitä ei yksinkertaisesti enää tarvi. Ei satu enää. Näin se toimii mielenkin kanssa. Ja ihan eka lähtökohta on se, että mieli on oikeassa jos se väittää että siihen sattuu. Tunne on AINA oikea, teko voi olla väärä. Siitä lähdetään etenemään.

Vierailija
38/44 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/44 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisti, ollut jo vuosikymmeniä. Tällä hetkellä hän on ollut kuivilla v:sta 2004 saakka. Hän on saanut avun raitistumiseen täältä: http://www.ojutkangasklinikka.com/menetelmat/ilokaasu/

Vierailija
40/44 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat pitää lapsesi, kyllä joudut avaamaan ajatuksen täysraittiudelle.

Myös, jos haluat pitää lapsesi rakkauden.

T. alkoholistiäidin etäinen tytär

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi