Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys raskauspahoinvoinnista:

Vierailija
29.05.2009 |

Eli tuntuuko/tuntuiko teillä muilla kurkussa siltä että siellä on hirveästi limaa? Mulla tuntuu just siltä ja se lima yököttää ihan hirveästi. ja sylkeä tulee suuhun varmaan litra päivässä ja sitä pitää sylkeä pois tai muuten tulee "pirjot".. toi hirveä tunne oli poissa 2 viikkoa ja nyt se on taas takaisin ja viikkoja on 11-12. tänäänkin olen oksentanut ja yökkinyt kymmenisen kertaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuntuiko siltä että olis limaa, mutta suuhun tuli hirveän helposti paha ja hapan maku. Mä sain yökkäilyn aina kuriin imeskelemällä kurkkupastillia tai salmiakkia. Auttaisko tohonkin. Siinä nieleskelee sitä makua, ei limaa tai happamuutta :) Hätä keinot keksii...

Vierailija
2/5 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kohdalla oli aavistuksen sellainen etova olo. kakkosen ja kolmannen kanssa lievästi yökötti.

limaa ei ollut minkään raskauden kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. aivan samasta oireesta parhaillaan kärsivä sp-allergikko

Vierailija
4/5 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liman eritys muuttuu raskausaikana. Nenä on tukossa ja valkovuoto lisääntyy, sylkeä erittyy.

Loppuu kun raskaus ohi! :D

Vierailija
5/5 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just se limaisuus ym sai monesti vielä pahemmin yökkäilemään. Esim pelkkä hampaitten pesu sai laatan lentämään välittömästi, kun hammastahna sai taas sitä limaa nousemaan ylös...ja sitä mukaa tuli kaikki muukin.

Mulla tätä jatkui 4 kuukautta...ja nyt loppuraskaudesta on alkanut uudelleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi