Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bulgaria matkakohteena lasten kanssa?

Vierailija
29.05.2009 |

Kokemuksia kaipailisin! Uskaltaako iltaisin liikkua muuallakin kuin hotellialueella ominpäin. Hotellilta jota olen katsellut, on 1km keskustaan. Esim. tätä matkaa mietiskelin... Entäs rannat (sunny beach)? Hyvät lapsille?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ollut mitään ongelmia. Lapsia 12 v., 11 v. 7 v., 6v. , 3 v, 2 v. ja vauva. Ainoa ongelma oli hygienia, eli kaikilla muilla paitsi vauvalla jolla omat eväät, oli vatsavaivoja: ripulia ja oksentelua. En enää lähtisi Bulgariaan uudestaan ton vatsajutun takia. Me oltiin vielä tosi tarkkoja, pestiin koko ajan käsi ja käytettiin käsidesiä. Syötiin kyllä hedelmiä ja salaatteja eli ei pelkästään kypsää ruokaa. Mutta muuten oli tosi kiva paikka, hyvä ranta ja hyvät ilmat.

Vierailija
2/3 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kaipailisin! Uskaltaako iltaisin liikkua muuallakin kuin hotellialueella ominpäin. Hotellilta jota olen katsellut, on 1km keskustaan. Esim. tätä matkaa mietiskelin... Entäs rannat (sunny beach)? Hyvät lapsille?

Bulgaria on edullinen mutta en itse sitä lomakohteena suosittelisi...jotenkin sai olla varuillaan koko ajan ja rannallakaan ei tullut mieleenkään jättää tavaroita yksin yhteisen uinnin ajaksi...suosittelen mielummin Kreikkaa tai esim. Kroatia on varteen otettava, rauhallinen ja vielä edullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten kanssa reissu meni mukavasti. Rannat tuolla Konstantinissa eivät olleet hhyvät; kauheat määrät levää oli rannoilla, joten uitiin pääasiassa hotellin altaalla. Hotsku oli todella hyvä, otettiin huoneistohotelli, jossa oli jopa pieni kodinhoitohuone pyykkikoneineen ym. Vatsatautia ei meillä kenelläkään ollut. Käytiin Varnassa shoppailemassa bussilla ja muuten kierreltiin pientä Konstantinia kävellen. Lapsiperheelle sopiva, todella rauhallinen paikka. Halpaahan tuolla syöminen ja shoppailu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän