Miksi KUKAAN ystävä Facebookissa ei koskaan kommentoi tilaani?
Ja päivitän sen usein. Koskaan ei tule kommenttia. Tuntuu todella typerältä ja "yksinäiseltä" olla koko yhteisössä :(
Kommentit (16)
tai arvoitus, joka herättää kiinnostuksen
linkkejäkin voi laittaa
kun en osaa sitä lahjojen lähettely-systeemiä ollenkaan, enkä tajua mitään niitä kutsuja sun muita mitä mullekin on tullut vaikka kuinka paljon :oO Noloa mutta totta!
ap
kun en osaa sitä lahjojen lähettely-systeemiä ollenkaan, enkä tajua mitään niitä kutsuja sun muita mitä mullekin on tullut vaikka kuinka paljon :oO Noloa mutta totta!
ap
Opettele käyttämään ja ole itsekin aktiivinen kommentoija.
mutta lahjojen lähettäminen ym on mulle hepreaa. Olen koettanut opetella mutten oikein vaan tajua, mistä niitä löytyy jne.
ap
tai tylsiä statuspäivityksiä. Toisten päivityksiä olisi myös hyvä kommentoida mutta tuosta kutsujen ja lahjonen lähettämisestä ole täysin eri mieltä, minusta ne ovat tylsiä.
Musta päivityksiin kantsii panostaa. Ei mitään "juon kahvia" tai "väsyttää". Nasevat ja ironiset kirvoittaa usein kommentteja. Munkaan statuksia ei kyllä kommentoida niin paljon kuin toivoisin. Ei musta tosin muidenkaan. Mä luulen, että feissisaktivismi on vähän so last season.
Esim. joku naseva kommentti kaikkeen joulu-kulutus- hässäkkään tms.. Sikatylsii just sellaset "meen töihin", "tulin töistä" yms... - päivitykset.
en halua edes liittyä koko hommaan.
jos ihmistä vituttaa niin soittakoot ja purkakoot mieltään saati laittaa niitä typeriä kommentteja sinne nettiin.
kauan ennen ku opin kirjottamaan semmoset tila-tekstit että niitä kommentoidaan. Esim. "Liisa pesee lakanoita oksennuksesta" saa muut äidit kommentoimaan tyyliin "ai, se tauti tuli sitten teillekin" Tai sit se pitää olla jotain joka herättää mielenkiinnon tyyliin "Liisa näki tänään julkkisen" Tää toimii jos asuu jossain maalla, missä ei asu julkkiksia. Tai "Liisa lähtee sairaalaan" toimii jos ei satu olemaan sairaalassa töissä.
Täällä ainakin kommentit noteerataan ;))
9
parikin kertaa päivässä alkaa jo tympiä, eikä jaksa seurata, saati sitten kommentoida
Ei sitä työäitinä ehdi....
Kerta kuussa käyn Facebookissa enkä silloinkaan kommentoi kenenkään tilaa.
Anteeksi, mutta otsikossa oleva kysymys saattaa tuntua teistä feisbuukkaajista todella typerältä. En itse ole katsonut tarpeelliseksi rekisteröityä koko yhteisöön, kun musta tuntuu, että netti vie jo muutenkin ihan liikaa aikaani. (Joo, ja tämä Vauvan av:lla roikkuminen se vasta turhaa onkin, mutta minkäs teet. Kai jokaisella pitää joku "luuranko" olla kaapissa kolisemassa.)
mutta lahjojen lähettäminen ym on mulle hepreaa. Olen koettanut opetella mutten oikein vaan tajua, mistä niitä löytyy jne.
ap
Ja ne kommentoi takas, jos kommentoi.
Kuten joku sanoikin, ei liian tylsiä statuksia. Vaan jotain vähän outoa tai arvoituksellista.
just jotain menee suolentähystykseen, tai tuli vastaavasta ei oikeen innosta kommentoimaan.. On myös aiheita joissa ainakin mun reaktio on "too much information.."
Lähettele paljon lahjoja, kutsuja ja sensellaisia, ja kommentoi ahkerasti, niin eiköhän joku edes kohteliaisuudesta kommentoi.