Minkä väriset hiukset?
Ehdottakaa minkä väriseksi värjäisin hiukseni?
Minulla on ollut aika monen väriset ja nyt on varmaan taas aika vaihtaa...
(Hiukset ovat pitkät.)
Kommentit (16)
ruskeeks ja toiselle sivulle vaaleampi raita
et olet seksipommi, sillon ei pliisut ruskeet auta.
Kirkaanpunasia raitoja, tummaan pohjaan tai kuparia ja sinistä blondiin.
nyt on kesä ja pitää repästä!
ihanat, pitkät kiiltävät hiukset. älä ainakaan leikkaa.
hyvät noin, tietysti jos on kyllästyny. mikä oma perusväri?
mut en vaan saanu kuvaan hyvin mahtumaan...
Oma väri on tosi tummanruskea, ei ihan musta kuitenkaan.
Joo en aio leikata, väriä vaan mietin. :)
miten ois lila?
näytät joltain metsän keijulta ;)(kohteliaisuus)
Kultasia ja/tai kuparisia/oranssia raitoja/alueita.
Laitat naamakuvasi mtv3 makeoveriin ja valitset jotakuinkin samantapaisen tyylin, ja kokeilet eri värejä. On ihan kiva palvelu.
i]miten ois lila? näytät joltain metsän keijulta ;)(kohteliaisuus)
[/quote]
Lilaa mietin tosiaan itsekin kun viimeksi valitsin väripurkkia, se vois olla ihan kiva ajatus. Ja sen värisiä mulla ei ole vielä ollutkaan. :D
Täytyypä kokeilla tuota jonkun ehdottamaa stailausohjelmaakin...
Laitat naamakuvasi mtv3 makeoveriin ja valitset jotakuinkin samantapaisen tyylin, ja kokeilet eri värejä. On ihan kiva palvelu.
On todella kiva palvelu joo, kokeilin sit vähän kaikennäköstä, mulle sopis aika hyvin Victoria Beckhamin leikkaus vaaleena... Mut en taida raskia leikata näin pitkiä hiuksia...
kaduttaa kumminkin. sulla omat hiukset, sillä pidennykset oli
leikkauttamassa?
mut tuttu osaa leikata ja sillä on välineet niin n.2-3krt vuodessa leikkaa muutaman sentin. hyvin on kasvaneet.
Muutama vuosi sitten nimittäin pätkäsin polkkatukaksi kun oli ollut vuoden ajan blondi ja mennyt aika huonoon kuntoon, ja nyt on jo todella pitkät.
niin minkä mittaista väliä suosittelet värjäyksille? Että kuinka usein voi värjätä, jos värjää aina hieman eri värillä, mutta kuitenkaan ei tyyliin vaaleaks ja ens viikolla mustaks, vaan just niinku esim punaiseksi ja seuraavaksi vaikka lilaksi?
Itse tykkään enemmän luonnollisista sävyistä kuin esim. sinisestä.