Satuhäät, mikäs wanna be laulaja tuo husband on?
Kommentit (10)
Mutta mun mielestä jotenkin limanuljaska, liikaa esillä. Ei siis mun makuun tollanen keekoilija. (en oo ap).
Symppikseltä kaveriltahan tuo vaikuttaa. Ainoa mikä tuossa parissa ihmetyttää, on tuo kiukuttelu siitä, ettei kirkossa voi esittää mitä tahansa musiikkia...
salaattiin ja sipulinhajut sormissa astelee altrille. En ymmärrä tommosta tee-se-itse-köyhäilyä hääpäivänä.
Minne sen sulhon tukkakin oli hävinny?
Katsoin muutaman minuutin tuota ohjelmaa. Ja heti tuli mieleen, että pari on halunnut telkkuun jotta mies saisi näkyvyyttä laulamiselleen.
http://www.yle.fi/satuhaat/vanha/2007/parit/sanna_teemu.php
Niinhän se taisi olla. "Räppänälle" haluttiin huomiota :DD.
Välillä tulee mieleen, että mikä saa nämä parit haluamaan häitään koko kansan tirkisteltäväksi. Sekö, että näytetään närhen munat = uusi onni ex-aviopuolisoille, leveillään prameillä tai omasta mielestään erikoisilla juhlilla. Tai sitten halutaan jotenkin tuoda sitä omaa osaamistaan julki, ja sitä kautta saada työmahdollisuuksia. Kuten ehkäpä tämä Räppänä-mies. Mikä sinänsä ei aina ole paheksuttavaa.
ap
te naurettavat läjät jaksatte olla kateellisia! =DD
Ai niin, av-lisäys: en ole sukua hääparille, en tunne heitä enkä ole koskaan edes nähnyt.
katsottiin eka esitys ja silloin naureskeltiin tälle vara-Mamballe :D Oli aika hupaisaa viihdettä, selvästihän mies halusi julkisuutta bändilleen, nolointa oli tämä Tero Vaara-tyyli jonka oli omaksunut kyllä hyvin.
Ja juu, ei olla meillä Mamban faneja ;D
muuten Jutta Urpilainen val.sinininen jakkupuku päällä.
Luin tämän ketjun eikä ihan heti selvinnyt pointtisi.
Musiikin parissa näyttäisi työskentelevän. Miksi noin ikävä sävy?