Menin imettämään,ystävä tuli koneelleni:-O
eli emme ole kovin läheisiä/tuttavallisia ystäviä, tämän vuoden puolella ollaan nähty 2 kertaa, tämä oli kolmas. eli tuo ystävä tuli käymään. menin imettämään vauvaa ja suu loksahti auki kun tulin takaisin: ystävä oli surffailemassa läppärilläni. ei siinä muuta, mutta koneella oli näytönäästäjä auki, kone nurkassa ja kaikki sähköpostini oli auki näytöllä, myös työsähköposti missä saattaa olla henk.koht. tietoja muistakin ihmisistä. Sanoin ystävälle että "oho", kun tulin takaisin ja ystävä sanoi että ajatteli surffailla ajan kuluksi. mitä mieltä? minusta tuo olisi ehkä ok tosi läheiseltä ystävältä, siskolta tms. mutta tuntui aika hassulta..
Kommentit (7)
koska tarkoitus oli että vauva nukahtaa päiväunille sänkyymme. olin poissa alle 10 min.
mutta uskon että hän teki sen vaan ajattelemattomuuttaan.
mä olisin varmaan kehoittanut kaveriani surffaan sillä aikaa. mitä muuta se olis siellä touhunnu yksinään; istunu ja pyöritelly peukaloitaan???
Sitä paitsi jos mulla on vieraita kylässä, en todellakaan jätä konettani siten että siellä on jotain arkaluontoista nähtävillä ja jos olisin kaverisi sijassa, en tod. olisi lukenut postejasi, vaan olisin avannut uuden selaimen ja antanu postiesi tms. olla rauhassa.
Eli vastaukseni on että en pidä outona että ystäväsi surffaili koneellasi, mutta pidän sinua hiukan outona jos siitä loukkaannuit...
Pitää kyllä kysyä lupa ennen kuin käyttää toisen konetta.
mä olisin varmaan kehoittanut kaveriani surffaan sillä aikaa. mitä muuta se olis siellä touhunnu yksinään; istunu ja pyöritelly peukaloitaan???
Sitä paitsi jos mulla on vieraita kylässä, en todellakaan jätä konettani siten että siellä on jotain arkaluontoista nähtävillä ja jos olisin kaverisi sijassa, en tod. olisi lukenut postejasi, vaan olisin avannut uuden selaimen ja antanu postiesi tms. olla rauhassa.
Eli vastaukseni on että en pidä outona että ystäväsi surffaili koneellasi, mutta pidän sinua hiukan outona jos siitä loukkaannuit...
ja lehtiä pöydällä, olisi voinut kaveri huikata että sopiiko käyttää konetta. ap.
mutta itse en siis odottais että multa kysyttäis lupa, mutta täytyypä muistaa itse :)
t. se aiempi jonka mielestä oli ok.
Mikset sä imettäny siinä samassa huoneessa ja pitänyt samalla kaverilles seuraa?