Calluppi naisille
Minkäkokoiset rintaliivit?
Minkä kokiset nänninpihat?
Minkäkokiset nännit?
Oletko tyytyväinen rintoihisi?
Kommentit (18)
Tää palsta ei ikinä lakkaa hämmästyttämästä mua! :D Naiset tietää puolen sentin tarkkuudella miestensä kalujen pituudet ja halkaisijat ja nyt mittaillaan jo nännipihoja ja nännien pituutta! :D
Ja mitä aloittajalle kertoo jonkun ventovieraan lukemat häh? :D
Eipä siinä, jatkakaa...
Vaihtelee B-C80
5cm
1,5cm
Olen enemmän kuin tyytyväinen rintoihini, koska eivät vielä ole päässeet tippumaan milliäkään alaspäin :)
a75
halk. n.3cm
0,5-1cm lämpötilasta riippuen
en
Kuppi F/G, ympärys 75-80
Minkä kokoiset nänninpihat?
Isot, oliskohan 6-7 cm? (en ole mitannut ja nyt olen töissä, en voi mitata!)
Minkäkokoiset nännit?
Aika pienet, sellaset herneen kokoiset?
Olen oikein tyytyväinen! Isot on ja luomut ja ilmeisesti harvinaisen hyvän kokoiset, miehetkin tykkää ;-) Must olis oikeesti hirveetä, jos mulla olis pienet tissit (tosi sori niille kellä on)...
75A, n. 4cm , vadelmat, olen tyytyväinen : )
85D
Minkä kokiset nänninpihat?
5-6cm
Minkäkokiset nännit?
Pienet
No onhan ne riiput laten teon jälkeen :-))
Ja vois noi nännit olla isommat niin kuin oli raskaana olessa, mies imi niitä silloin ihan himokkaana
Minkäkokoiset rintaliivit? 80E Minkä kokoiset nänninpihat? 7-8cm Minkä kokoiset nännit? Isot, kuin pienet mansikat Oletko tyytyväinen rintoihisi? Olen todellakin ja varsinkin mies! On melko kiinteät vaikka onkin isohkot.
A-B (riippuu liiveistä)80
aika isot nännipihat
nännit harvoin pystyssä
ja EN TODELLAKAAN OLE TYYTYVÄINEN
miten voisin ollakkaan kun edes oma mies ei tykkää,rakastellaan (jota tapahtuu todella harvoin!)että mulla paita päällä,ei hyväile vahingossakaa.
Koko: 80 D
nännipihat: noin 3cm halkaisija
nännit: sormenpään kokoset, jos kylmä
tyytyväinen: Kyllä olen ollut, paitsi nyt kun olen lopettanut e-pillerit tuntuu että ne pienenee takas C kokoon
N25
Minkäkokoiset rintaliivit? 75B
Minkä kokiset nänninpihat?Halkaisija 5cm Minkäkokiset nännit?n 1cm
Oletko tyytyväinen rintoihisi? Olen ja mieskin on
80B-85A
pihat jotain 4 cm?
Nypyt sellaiset tupakan paksuiset, reilun sentin (imetysajoista pienentyneet, mutta paljo isommat kuin ennen sitä)
Voisivat olla vähän terhakammat ja kokoakin saisi olla kuppikoko lisää, mutta mies tykkää, sille tissi kui.
Edellinen viesti oli siis vastaus tähän viestiin:
A-B (riippuu liiveistä)80 aika isot nännipihat nännit harvoin pystyssä ja EN TODELLAKAAN OLE TYYTYVÄINEN miten voisin ollakkaan kun edes oma mies ei tykkää,rakastellaan (jota tapahtuu todella harvoin!)että mulla paita päällä,ei hyväile vahingossakaa.
75c
2-3cm
pienet
kyllä,vaikka ovatkin eriparit!
75A
3-4cm
Kunnon nännit 1cm
Olen, sillä ne ei ole riippurinnat
N33 ja kaksi lasta
kuppikokoni tiedän, 75b
nännimittailut on jääneet hyvin vähälle!
Kuka mittaa???????? HUH
..vielä lisäten, olen tyytyväinen rintoihini, ainakin useammin kuin epätyytyväinen.
80B, nännit vädelmat ja pihat 8,5cm: vähän pienemmät vois noi pihat olla. :)