Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOKUUN VIKAT ODOTTELIJAT***

28.05.2009 |

Siis apua, ihan kuin tässä loppuvaiheen odottelussa ei olisi ollut tarpeeksi vaan menivät vielä ja muuttivat koko palstan ihan omituisen näköiseksi:D Menee pasmat lopullisesti sekaisin...

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalat nämä uudet sivut..

Vierailija
42/100 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin onnea matkaan!

(.) Nothing new. Terkan mukaan vauva on jo "ihan tuloillaan, niin alhaalla" mutta miksköhän mä en ole kauhean vakuuttunut..? Tänään oli erityisen huono päivä, Hyttystä lainatakseni "eniten vituttaa kaikki"-päivä. toivottavasti huomenna parempi -tai jopa synnytys. Pah, en jaksa enää oikein minäkään uskoa tuohon. Limatulppaa irtoaa pieninä paloina, tänään vähän enemmänkin, mutta toisaalta tänään ei ole tullut niitä säännöllisempiä supistuksia juuri lainkaan. Että kai tää vauva vielä joulunakin on mahassa. Korpee ihan kybällä:(

rvaT40+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä möllikkä se haluaa pysyä masussa. Kamalinta on, kun joutuu jännittämään miehen työvuorojen takia. Painetta on, muttei sen enempää kuin ennenkään ja limaakaan en ole havainnut, muistaakseni, enää. Ei juuri suppaile tai mitään. Täällä siis vaan olla möllötellään. Helteetkin meni suht hyvin, oli kiva olla pihalla, lähinnä varjossa lueskelin lehtiä :-)

Naapurin lapsetkin jo pihalla kyselevät, koska mun vauva syntyy. Ja kamalaa kinaa pitivät siitä, voiko sukupuolen tietää ennen syntymää ja joku jo ilmaisikin kantansa "mutta mä tiedän että se on"... Kiva siihen sanoa, että hienoa kun tiedät, mäkään kun en tiedä. Jeij.

Pitipä tulla ilmoittautumaan vielä mahakkaaksi, ettei kukaan vaan epäile, että olin jo jakautunut. Neuvolaan vasta torstaina (toivotaan ettei tarvi mennä..) ja yliaikaiskontrolli sit tarvittaessa 8.6.

Möllimasu 40+5

Vierailija
44/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORASA tässä, joka ei pääse kirjautuu niinkuin ei monikaan muukaan.

siis onnitteluja vauvan saaneille. hurjalta tuntuu kun meidän mies eilen täytti jo 1kk.

siis aika menny nopeaan ja poika, tai siis onhan silä jo nimikin =)

sunnuntaina 31 päivä oli ristiäiset ja poika sai nimekseen Jonne Leo Ensio.

pikku Jonne painaa nyt 3,5kg ja on 51cm pitkä, eli sen verran kun meidän vanhin tytär oli syntyessään. hienosti jonne kasvaa ja äitin maidolla mennään. nukutaan ihan hyvin ja tyytyväinen vauva. räkä tauti vaan iskeny siihen vauvaan, mut epäilen et siite pölyt tekee asiansa aika pitkälle miksi vaan jatkuu.

hauska kun moni luulee et se on vastasyntynyt kun pieni vaikka on jo 1kk. no tietenkin se on nyt vasta syntyneen kokoinen, et koko hämää. 50cm vaatteet vielä hyvin mahtuu ja nyt vasta sopivia on hihan mitoissaan.mut eihän se la ollutkaan kuin vasta viikko sitten.

olen lueskellut teidän juttuja täs taustalla, kun tuo kirjottaminen jäänyt kun joku aina nykii suuntaan tai toiseen.

oma mieli ala on tasaantunut synnytyksen jälkeen, enää ei niin pahasti heittele itku nauru kohtaukset. mut hormoonihyrrä oon edelleen =)

vielä muutama toukokuinen odottaa omaansa syliin. onneksi kohta teidät palkitaan kun kesäkuun puolelle jo mentiin. se on pitkkästyttävää ja tuskastuttavaa aikaa odottaa ja kun aamulla herää omasta sängystä sen mahansa kanssa. tiedän teidn tunteenne. vanhin tyttäreni syntyi silloin 41+3 ja käynnistettiin kun en enää itse jaksanu. eli 10 päivää yli meni ja kyllä oli vaikeaa mulle kun kaikki kyselee, ja tietenkin kun oli eka vauva ni sitä ootti entistä enemmän. mut kyl se sieltä syntyi =)

nyt kun ootti et la jälkeen tulee ni tulikin yli 3 vkoa etuajassa. oli siinäkin sulattamista..

mukavaa kesäkuun alkua kaikille ja koitetaan tehdä pinoa sitten vauva puolelle, itse tulen sinne kanssa mut vielä jotenkin henkisesti olen täällä odottajien puolella, ja luen innokkaasti synnytys kokemuksia. jännään aina joko se lähti jos joku kirjottaa jotain tuntemuksia.

niinhän mä muistan et moni veikkas mua alku pään lähtijäks toukokuussa, kai mä olin sen kuuloinen et en kauaa kasassa pysy =)

mut palaillaan.

korasa ja jonne 1kk

Vierailija
45/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joka aamu pettynyt olo, kun mitään ei taaskaan tapahtunut! Kyllästyttää.

Tänään tosin ollaan jo ehditty käydä äitipolilla, eilen soittivat ja helpotus oli suuri. Vauvan kokoa ultrattiin ja lääkäri ei saanut painoarvioksi kuin 3,6 kg. Huh! Käsin kuulemma tuntuu kyllä isommalta, mutta ei missään tapauksessa miltään viisikiloiselta.

Kohdunkaulaa oli jäljellä vielä 2 cm (tai 2,5 kirjoitti neuvolakorttiin) ja hyvin kovakouraisesti ronklasi paikkoja. Nyt vihloo alapäästä niin, ettei kirjoittaminenkaan onnistu ilman taukoja. Että pahoittelut, jos ajatus pätkii kovasti.

Nyt on vähän ristiriitaiset tunnelmat. Toisaalta olen tosi helpottunut siitä, ettei vauva välttämättä olekaan niin iso, kuin mitä viime viikkoina on väitetty. Toisaalta elättelin toiveita siitä, että käynnistyksestä olisi jo sovittu. Ilmeisesti käynnistys on sitten aikaisintaan 10.6. Siihenhän on iäisyys!

SR ei vissiin ole pariin päivään ilmoittautunut. Mikä mahtaa olla tilanne siellä?

On muuten ihana kuulla teidän vauvallisten kuulumisia ja pohdintoja, kiva kun käytte meitäkin muistamassa!

Leppis 41 tasan

Vierailija
46/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan oo mieli kovin hyvä, tuo odottamisen tuska on kyllä niin raastavaa! Ronklaus tekee tosiaan paikat kipeeksi, mulla kans viikko ennen synnytystä ronklattiin ihan hirmuisesti, aikaan sai vuotoa ja pieniä supistuksia. Toivotaan,että sulla supistukset sit tulee jo ihan todellisina, kuitenkin viikkoja on kasassa noinkin paljon, niin eipä sitä koskaan tiedä.

Vauva-arki menee kyllä tosi nopeaan. Kotityöt on ihan minimissä, mut toisaalta leikkauksen jälkeen ei vielä sais rehkiäkään. Vessat kyllä joudun tänään siivota ja miehet saa sit jossain vaiheessa viikkoa taas viskata matot pihalle jne.

Pyykit ja tuolaiset perus"huollot" kuitenkin ihan teen, ja ah,kun sitä pyykkiä kertyykin. PIkkujätkä on kyllä kova sotkemaan pyyhkeet, heti ku vähän saa ilmakylpyä, niin johan pissa lentää =)

Eilen aloitin yhdellä tipalla jekovitit. Vauva on nukkunut kyllä tosi hyvin, tänään aamullla heräs ja kitis puoli 6:sta eteenpäin, sit ennen 9:ä nukahti ja nukku tosi levollisesti..tietysti!! En sit tiedä onko tipoilla jotain mahavaiva-syytä, kun yleensä vauva on nukkunut yöllä sen 5 tunnin putken, niin viime yönä heräs 2-3 tunnin välein kitisemään ruokaa. Tuttiakin yritin, mut ei kelvannut. Mut voihan se olla,että nyt on se syömiskausi meneillään...

Painosta on ollut puhetta, tai sen laskusta. Mulla on vielä se 5 kiloa ylimääräistä. Maha on vieläkin suuri, tosi ärsyttävää, ku ei mahdu ku tietyt vaatteet päälle!! Toivottavasti tämä nyt tästä laskee pikkuhiljaa (on toki sen ensimmäisen viikon jälkeen pienentynyt jo kovasti, silloin tuntui ku vauva olis vielä ollu mahassa). Syöminen itellä on kyllä vähän niin ja näin, välillä huomaa,että iltapäivää mennessä on aamukahvit ja leivän syönyt. Piätis joku säännöllisyys tuohon syömiseen saada, ja sit tietysti jätskin syömistä rajoittaa ;).En sit tiedä onko sektion jälkeen maha kauemmin iso, kaveri ainakin totes,että sillä oli 2 kuukautta maha tosi iso...huoh, ei tahdo, koko kesä pilalla!!!

Nyt kaveri nukahti, joten haen postin ja jos vaikka söis jotain =)

Uuniz

Vierailija
47/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista kaikille mahakkaille!

Uuniz, täällä myös pyykkiä kertyy uskomaton määrä. On ihan käsittämätöntä, kuinka noin pieni ihminen voi sotkea niin monet vaatteet päivässä! :) Ei mullakaan mahdu kuin ihan muutamat vaatteet päälle, eli vatsaa on vielä täälläkin, vaikka poju on jo kuukauden ikäinen ja lähtöpainoon on jäljellä enää reilu kilo. Huoh. Aamuisin maha kyllä on jo aikas litteä, mutta heti kun syön vähänkin, niin masu pullahtaa esiin. Muistaakseni tämä liittyi jotenkin sektioon, mutten nyt kyllä saa mieleeni mistä sen luin ja koska.

Korasan poika oli jo nimenkin saanut! Olittepas nopeita! :) Meillä ristiäiset ovat vasta juhannuksen jälkeen, kun on niin paljon kaikkea muuta tässä sitä ennen.. Nimi kyllä on nyt valmiina ja ajattelin sen kirjoittaa pian viralliseen paperiinkin. :) Hienon nimen sai Jonne-poika!! Leo on yksi omistakin suosikkinimistä. :)

Jeps, mutta nyt tämä äiti menee suihkuun ja nukkumaan, kun molemmat pojatkin nukkuvat. Esikoisella on tosi kova uhma nyt päällä ja tänään ollaan selvitty jo 5 itkupotkuraivareista, huhhuh. Vauva sen sijaan sai eilen 2 tippaa d-vitamiinia ja huusi tuskissaan yöllä klo 02-06. Esikoinen kun heräsi jo puoli seitsemän, niin reiluun kolmeen tuntiin jäivät sitten omat yöunet. No, tätä tämä on.. :)

Tamperelaiset hoi, olisittekos pian valmiita vauvatreffeille??

Miimi & Eemil 1 kk

Vierailija
48/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti21 piti vielä onnitella!! Aivan mahtava juttu!! :)

Niin ja se vielä, että itse olen nyt päässyt tänne sisälle, kun kirjaudun sähköpostiosoitteella nimimerkin sijasta. Kannattaa kokeilla, jos vaikka toimisi muillakin!

Miimi

Vierailija
49/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi; ONNEA NEITI21, mahtavia uutisia, varsinkin kun muistelen että teillä ei niitä mahdollisia "alulle panemishetkiä" ollut ihan tavalliseen tahtiin, miehen merillä olon vuoksi?!!!!

Kiva kuulla korasa mielen tasaantumisesta, antaa toivoa itsellekin, jos tässä jalanjälkiä kovasti seuraillaan, kuinkas ricen mieli, vaikutit ainakin päässeen ihanasti kiinni vauva-arkeen ja tekstisi huokui positiivista itsevarmuutta vauvanhoidosta, ihana lukea :O)!!

Leppis; satuitko katsastamaan niitä tolpia kättärillä käydessäs, mä tässä pohdiskelen riittäisikö toi 2 metriä telaketjua vai otanko suosiolla ton 10 metrin pätkän, joka tietty painaa sen mukaisesti ;O)??!!

Elikkäs huomenna on 12.30 aika ya-kontrolliin, toiveet korkealla sen suhteen, että antaisivat edes jonkun päivän jolloin käynnistetään viimeistään. Varmasti helpottaa oloa jo tieto siitä, että vauvalla kaikki ok, saa ravintoa ja happea niinkuin pitää jne. Siis toivottavasti näin! Ainakin hunni tuntuu jaksavan touhottaa edelleen, erityisesti iltaisin alkaa ralli, siinä määrin kun tuolla nyt mahtuu vielä peppua vatkaamaan :O)!

Tiedättekö, mä olen jopa miettinyt, että voisiko mun lasketussa jassa olla joku älytön laskuvirhe, kun mulla ei ole mitään tavallisia loppuraskauden vaivoja, mahakin on aika pieni (sf-mitta pikkuisen keskikäyrän alapuolella), eikä täällä navan seudussa tai alapäässä tapahdu MITÄÄÄÄÄÄÄÄN mikä viittaisi lähestyvään synnytykseen!!?? Mitä jos mulle kerrotaankin huomenna, että "kuulkaa rouva, teillä on raskaus vasta 29. viikolla"!!!!! Uuuuuuhlalaaaaaa, mut voi sitten kärrätäkin hesperiaan ODOTTELEMAAN... No joo, ehkä huomisesta tulee vielä hyvä ja huojentava päivä :O))!?

Huomiseen siskot, vai olenko ehkä jo ainut vauvautumaton?? totesinpa olevani itseoikeutettu rv-kuningatar, jos katselin millä rv:lla ihmiset ovat synnyttäneet, ei ole toista yhtä pitkälle pötkinyttä, ainakaan ilmoittautunut, tämä on haaste; onko hiljaiseloa viettäneistä palstalaisista kilpasille kruunusta :O)))!!??

T. Kuningatar-Hyttynen ja hunni 41+4

Vierailija
50/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän tässä kovaa vauhtia perässä tullaan:) Tänään oli about tuhat kertaa parempi päivä kuin eilen, mieli ja olokin olleet ihan ihmeellisen hyviä ja odotus ei tunnu yhtään niin kauhealta kuin eilen. Että varsinaista vuoristorataa ajellaan:D Tai sitten mäkin olen kohta siellä Hesperiassa..;) Limatulppa tulee pikkupikkuhiljaa ja tänään taas oli levossa supistuksia (ei kipeitä) tasan kymmenen minuutin välein, kestävät sellaisen minuutin verran kaikkinensa, mutta eivät siis ole yhtään kipeitä. Mutta sellaisia nouseva-laskeva-tyyppisiä eli erilaisia kuin harkkarit, jotka iskee huippuunsa heti kättelyssä. Että toivoa on että ennen joulua tämäkin vauveli vielä syntyy:))

Hyttyselle huomiselle tsemppiä, mullakin on tarkoitus huomenna jo soitella ja kysellä koska olis (eka) ya-kontrolli, th oli sitä mieltä että jo tänä perjantaina (41+2). Paaaitsi jos vauva syntyy ennen sitä *peukut pystyssä*:)))

Mulla oli muuten sf-mitta tippunut vajaassa viikossa 2cm, että ulos vaan ja reippaasti!

rvaT 40+6

Vierailija
51/100 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä meinaan mennä sekaisin, kun luen tätä viestiketjua, jossa melkein kaikki joutuvat kirjoittelemaan "vierailijan statuksella", kun kirjautumisen kanssa tökkii niin pahasti...

Eilen kävin siis vikan kerran neuvolassa. Sovittiin, että soitan neuvolantätille perjantaina, jotta hän voi varata maanantaiksi mulle ajan yliaikaiskontrolliin. (Täällä on siis tämmöinen käytäntö, että neuvolantäti soittaa sairaalaan.) Yhtään mitään ei siis ole vieläkään tapahtunut, vaikka viikot alkaa olla melko muhkeat...

Tänään oltiin Tykkimäellä ja muutenkin on tarkoitus tässä pitää vielä vauhtia yllä, kun ei kerta mitkään tempaukset säikäytä Pikkuveljeä liikkeelle... :)

Tsemppiä erityisesti Hyttyselle huomiseen!!!

Odotellen, SR 40+6

Vierailija
52/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tässä vielä synnyttämään päästään, mutta viime yönä heräsin 3.30 tuntuviin supistuksiin, joita tuli muutama 5-7 min. välein, noh, supistukset harvenivat, mutta limatulpaksi tulkitsemani "jättiräkä" holahti näytille ja vatsa tyhjeni. WHOHOHOUUUU, nyt ei enää supistele tuntuvasti, mutta tulee hillitysti rusehtavaa vuotoa ja suolisto vielä antoi näytteen :O)))))!!!! Ette usko kuinka onnellinen olen näistä pikkuriikkisistä merkeistä, kun aikaisemmin ei ole ollut YHTÄÄN MITÄÄN synnytykseen viittaavaakaan :O)))!!

Nyt kaunistautumaan ja sitten mielenkiinnolla kättärille kuulemaan mikä tilanne alakerrassa :O)))! Yritän olla pettymättä jos rv kuitenkin sen epäilemäni 29. ja alakerran tilanne verrattavissa ei raskaana olevaan...

T. Hyttynen ja Hunni 41+5

Vierailija
53/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt tapahtuu ja saisit vaikka suoraan jäädä synnyttämään. Varaa kuitenkin reilusti sitä telaketjua mukaan, aika jykeviltä ne tolpat eilen näytti :)

Täällä on todella huonosti nukuttu yö takana. Unettomuuden, vessassa ravaamisen ja puutumisten lisäksi iskias alkoi ilmeisesti vaivata ja piti käytännössä koko ajan hereillä. Pienikin liike teki todella kipeää.

Nyt on olo niin tukala ja kyllästynyt, että yritän saada ajan jollekin vyöhyketerapeutille, jos siitä saisi mitään apua. Jotkuthan ovat sitä mieltä, että vyöhyketerapia saattaisi avittaa synnytyksen käynnistymistä. Ja kai se ainakin hetkellisesti helpottaa tuota koipien turvotusta. Katsotaan kuinka käy.

Leppis 41+1

Vierailija
54/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole jaksanut/ehtiny kirjotella,nyt pikaisesti!meille synty 16.5 4,1 kg ja 51 cm tyttö! onko vauvat puolella jo yhteisöä meille vauvautuneille?

Vierailija
55/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että kotiin ei ole tulemista ilman kääröä. Ihan lupaavia merkkejähän sulla jo olikin aamuyöstä ja aamusta!n

Leppikselle tsempit, täällä kanssa vaihteeksi huonompi päivä. Fyysisesti kaikki suhtkoht ennallaan mutta korvien välissä meinaa taas vähän viirata. Yöllä heräsi pariin mojovampaan suppariin, mutta eihän niistä taaskaan ollut mihinkään. Melkein olisi mieluummin ilman mitään synnytykseen viittavia merkkejä kuin ottaisi vastaan päiväkaupalla jotain sinne päin...Vaan kai nekin jotain tekee, tässä vaiheessa se vaan kertakaikkiaan ei jaksa lohduttaa sitten yhtään:(

rvaT 41+

Vierailija
56/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sivuille kirjautumisesta: mä oon vaan niin laiska, etten jaksa sitä tehdä, kun kerran pystyy kirjoittamaan ilmankin...Mulla ainakin käyttäjätunnus on sama kuin ennenkin (sähköpostiosoite) ja uusi salasana oli tullut automaattisesti sähköpostiin. En vaan muista sitä ulkoa kun on joku ihme kirjain-numerosarja, joten laiskana kirjoittelen siis "vierailijana".

rvaT

Vierailija
57/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu minulta tuo kirjautuminen, ei sähköpostilla (jota yleensä käytänkin) kuin nimimerkilläkään. Tilasin uuden salasanankin, mutta ei silläkään. Jospa tää tästä joskus... Pitikin sattua sivujen uudistus just tähän meidän vikoille viikoille.

Vai meinaa se hyttynen saaha kuningattaren kruunun :-) Peli ei ole vielä pelattu, kyllä täällä perästä tullaan. Olen jo niin luopunut toivosta..

Miehellä on pari työjuttua siinä vaiheessa, että ratkeaa viimeistään ensi perjantaina (12.6.) ja mä sille sanoin, että eiköhän siitä ole isäkin tulossa viimeistään silloin. Esikkoni kun syntyi rv 42+2 (käynnistyksellä) joka olisi tällä kertaa juuri tuo 12.6.

Äitini taas oli sitä mieltä, että huomenna on liputuspäivä, eikös se silloin olisi hyvä syntyä.. Niinpä niin. Onhan se liputuspäivä myös 20.6. tosin sinne asti ne tuskin antaa edes masua pitää. Samalla kun tässä manailen, salaa toivon, että kun pääsenkin sanomasta, niin pian kyllä ottaa tämä vaava syntyäkseen (vaikkakin taitaa olla turhaa toivoakaan).

Ei siis mitään uutta. Neuvola huomenna ja siellä sit varataan se ya-kontrolli maanantaille. Sunnuntaihan oliskin muuten hyvä päivä olla synnärillä, en meinaan oo käyny ennakkoäänestämässä, olis sit kerrankin hyvä syy, miksi jäi äänestämättä (yhtä pöljiä kaikki ehdokkaat..).

Viime yö meni käsittämättömän hyvin. Nukuin suunnilleen 8h ja vielä yhtäsoittoa! Silti väsyttää ja väsyttää. Eikä tuo esikko ole kovin kiltti... Oli piirtänyt värikynillä lattiaan ja pistin sille ämpärin rätteineen käteen ja passitin pesemään sotkunsa. Siinä meni sitten aamupäivän ulkoiluaika. Nyt se on liki tunnin istunut ruokapöydässä, kun ei meinaa saada lautasta tyhjennettyä. Kaatoi maidotkin vielä pitkin pöytää, tuolia ja lattiaa. Voitte vaan arvata kuka siivosi... Itse se sai taas ottaa rätin kouraan, mä sitten pyyhkäisin vielä lopuksi pesuaineen kera. Vois pikkasen tuokin miettiä mitä tekee. Ehkä se oppii jotakin, kun joutuu itse siivoamaan sotkujaan, ei ehkä kannata tahalleen sotkea.

Tämmöistä tällä kertaa. Täytyy vissiin mennä vapauttamaan ruokapöydästä tuo pieni ihminen, joka näköjään haluaa tänään olla nälissään. Kohta se kuitenkin kerjää hedelmiä tai keksejä tms... Hah, turha luulo.

Jokohan se Hyttynen nyt sitten jäi sinne synnärille? Jänskättää täällä jo enemmän muiden puolesta kuin omasta, niin toivottomalta tuntuu toisinaan.

Möllimasu rv 41+

Vierailija
58/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on sitten hunnille asetettu ukaasi; PERJANTAINA aloitetaan ulossavustus toimenpiteet, eli ilmoittauduttava kättärillä klo 8 aamulla :O)))))!!!! Mulla on nyt ihan sekopää-itkeskely-fiilis; mua säälittää mun pikkuinen, joka väkipakolla häädetään pikkupesästään ja toisaalta oon älyttömän huojentunut, että tiedän silloin alkavan tapahtua edes jotakin, ja ollaan enää loppurutistuksen päässä siitä että saadaan se pikku-mies syliin hellittäväksi ja rakastettavaksi!

Melko kovakouraista ronklaamista "antoi" lääkäri kypsymistä vauhdittamaan ja nyt tuleekin rusehtavaa vuotoa ronskimmin kuin aamulla, supistuksia ei ole säännölliseksi asti, mutta ihan toisen tuntuisia ovat kuin koskaan aikaisemmin, jeij!! Pikkutyypin painoarvio piskuiset 3,3 kg, terkkari arvioi viime pe 3,5 kg käsikopelolla, eli ilmeisesti olis kohtuullisen kokoinen sälli synnyttettäväksi, ellei ole sitten joku yllätys-pulla ;O)!

Täällä jäädään sitten odottavalle kannalle, olisihan se kiva jos hunni tulis ihan omaehtoisesti, mutta ehkei hän traumatisoidu tuosta käynnistyksestäkään... :O)!?

Voi mölli tota sun esikkoa, taitaa hän nyt totisesti koetella missä se äipän ihan viimeinen räjähdyspiste sijaitsee, näin etäältä luettuna liikuttavaa kohellusta, mutta itse nähtynä ja elettynä varmaan raivostuttavaa, ottaen huomioon vielä oma tylsä/tukala olo, sympatiat sinne!

RouvaT ja leppis, nyt suitsait sukkelaan varaamaan ya-kontrolliaikaa, josko siinä olisi jotain taikaa! Mutta älkää jättäkö jookos kaikki mua kuitenkan tänne yksin hengaamaan siihen perjantaihin asti ;O)!! P.s. nyt jäi telaketjut virittelemättä, onnistuivat harhauttaa mut perjantaisella käynnistysajalla :O)!!!

Jälkikirjoituksen jälkikirjoitus ;O): Kilpa kuningattaruudesta julistettu, sitkein parivaljakko voittakoot :O)))!!!!

Hyttynen ja Hunni 41+5 (perjantaina siis 42+0)

Vierailija
59/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tämä palsta tosissaan alkaisi toimia.. Lisäksi olisi kiva, jos viestiä voisi editoida vielä sen lähettämisen jälkeen, ainakin mulla niihin eksyy luvattoman paljon kirjoitusvirheitä.

Onnea hirmuisesti kaikille vauvaantuneille ja vielä odottaville tsemppiä viime metreille. Täällä nautitaan vauvan kanssa kotona oleilusta. Tyyne Dagmar -kuten pikkusiskoni on tytön toistaiseksi nimennyt- on älyttömän ihana, hyväntuulinen katselija ja ihmettelijä jolle maito maistuu välillä liiankin hyvin (imettämiseen menee välillä ihan tuhottoman paljon aikaa.)

Muuten, mitäs sanoisitte, jos yritettäisiin tavata esim Helsingissä kaikkien halukkaiden kanssa tyyliin joskus heinäkuun alussa?

C ja Tyyne 3vk

Vierailija
60/100 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vaikutat kyllä ihan ok:lta perjantain suhteen, mutta jotenkin mä olin NIIN varma että synnyttäisit tänään. Itse asiassa kävin illalla tunnin kävelylenkillä (teki kipeetä mutta kaikki keinot on nyt testattava!) ja ajattelin sinua:) Mutta perjantaihin on enää kaksi yötä, kyllä te kestätte. Ellei lähtö tule jo ennen sitä *peukutus* Mulla on ya-kontrolli vasta maanantaina, joten sä ehdit kyllä ekana:D Ja täällä mä roikun sitkeästi loppuun saakka, et jää yksin:)

Chistinan ehdotus tapaamisesta heinäkuun alussa on periaatteesa ihan ok, tosin tätä menoa mä tuun mahan kanssa...

Ja joo, ilmottaudun kuningatarkilpailuun;)Ei kyllä haittaa vaikka jäisin "vain" perintöprinsessaksi.

rvaT raskaana edelleen