Raskaana vai ei?!?!
Voihan vitsit... menkkojen pitäisi alkaa viikonloppuna, mutta....
Ehkäisynä ollut keskeytetty yhdyntä, eikä todellakaan kaivattais tähän tilanteeseen vauvaa...
Nyt on kuitenkin "raskaustuntemuksia" (rinnat kihelmöi) ja viikonloppuna pitäis menkat alkaa...
Ja kaikenhuipuksi mies ilmoitti että hänellä saattoi vähän päästä sisälle viime kerralla eli kierron puolivälillä, voihan v....
Lapsia n jo kolme ennestään, joten vois kuvitella että tiedän miltä tuntuu olla raskaana, mutta jännitän nyt ihan raivona ja ajattelin että voiskohan nää tuntemukset johtua juuri siitä jännittämisestä?
Kerrottakoon nyt vielä (ettei tulis vihaisia kommentteja ehkäisystä tms.) että jos olen raskaana, niin lapsi otetaan tietysti vastaan, eli aborttia ei olla tekemässä missään tapauksessa.
Kommentit (12)
mulla ei yleensä ole mitään "menkkaoireita" ja siksi olen nyt lievästi sanottuna huolissani :/
Mutta jospa ne nyt sitten alkais viikonloppuna:)
osta apteekista sellainen ja testaa viikonloppuna. Ja jospa ne on vaan pms-oireita? Ehkä nyt kiinnität eri tavalla niihin huomiota, kun raskaus on mahdollinen t. ihan sama tilanne, lapsia x 2 ;D
4 raskaudessa alkanut oireet jo hyvin varhain. pahoinvointia, väsymystä, rinnat turpoaa ja on hyvin kipeät, myös maitoa tulee. Ja 2 edellisessä raskaudessa testi näytti selkeää plussaa, viikkoa ennen ennenkuin menkkojen edes piti alkaa.
Riippuu ihan siitä raskaushormonin määrästä, näyttääkö testi jotain. Itsellä nuo hormonit nousee taivaisiin ja siksi oireetkin vahvempia.
ei ole ehkäisykeino!
Mikä ihme vaivaa aikuisia naisia kun ei osata pitää huolta ehkäisystä? Tämmöiset asiat opetetaan ihan peruskoulussa.
Järkikin sanoo että jos ei haluta lapsia niin käytetään ehkäisyä.
ja siihen ei kumpikaan kuitenkaan halua mennä.
Laskeskelin tuossa tuota kiertoa ja hitsi kun en oo merkannu menkkoja kalenteriin, mutta jos ne oli silloin kun luulen niiden olleen, ni niiden pitäis alkaa tänään...
Mulla on kyllä myös vähän etova olo ja rintoja kihelmöi ja sillai "polttelee" voihan hitsi mahtaisinko olla kuitenki raskaana? Tai sitten oon vaan pahasti luulosairas :D
Mites muuten jos on paljon raskaushormonia veressä, ni tarkottaako se kaksosia?!?!?
Apua, nyt oon ihan paniikissa!!!!
ei ole ehkäisykeino!
Mikä ihme vaivaa aikuisia naisia kun ei osata pitää huolta ehkäisystä? Tämmöiset asiat opetetaan ihan peruskoulussa.
vaan sellaiselle ihmiselle, jonka mies osaa huolehtia asioista ja hallita itsensä. On ihmisiä, joille ei mikään ehkäisy sovi. Itse en ole tullut vahingossa raskaaksi useaan vuoteen, vaan lapset ovat tulleet vasta kun on lupa annettu ja olen raskautunut joka kerta heti. Vauva ei sitäpaitsi olisi mikään katastrofi, vaan pikemminkin iloinen yllätys, vaikka sitä ei erityisesti ole yritettykään tällä kertaa.
Ota itse järki käteen ja selvää asioista ennen kuin huutelet asioita, joista et ymmärrä kuin just sen verran, mitä peruskoulussa opetettiin...
sitäpaitsi mikä tahansa ehkäisy voi pettää, joten tullaan perimmäiseen kysymykseen, ellei ole valmis vahingossa tulemaan raskaaksi, kannattaako ollenkaan harrastaa seksiä tällaisen ihmisen kanssa. Tämä on nyt vaan minun henkilökohtainen mielipiteeni.
En ehtiny hakemaan testiä... haen huomenna.
Tulen sitten kyllä kertomaan mitä se näyttää :)
keskeytetty yhdyntä on oikein käytettynä varma ehkäisykeino. Peruskoulun aikoihin ei tätä kai tiedetty. Mutta ongelma on tosiaan sama kuin kortsuissa, vahinkoja sattuu usein, eli kouluikäisille keinoa ei varmaan kannata mainostaakaa. Menetelmä sopiikin parhaiten niille, joille lapsen saaminen ei olisi katastrofi.
ei ole ehkäisykeino!
neuvotaan ehkäisyä myös muista syistä, kuten skp-taudit ym. Munasolu venaa tosiaan treffipaikalla sen 24-48 h, joten jokainen hedelmöittymishetki sinänsä on pieni ihme, että siittiö pääsee oikeaan aikaan oikealle paikalle ;D
Eli se siitä sitten, oli siis joko kuvitellut oireet tai sitten liittyi menkkoihin.
tuskin olet. ei ne fiilikset viel tos vaiheessa ala..