Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kummallista.

Vierailija
21.05.2009 |

mutta jos tarkoitit tuolla ettei saanut kuskiksi niin minä en ikinä kyyditsisi mitään humalaisia mihinkään, eli ei minustakaan ole sellaista "hyötyä" kavereilleni.

t.20v

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teilläpäin kulje bussit tms.?

Vierailija
2/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttänyt nuoresta saakka kaverini jolla ei ole ajokorttia. Nuoruuden laskettelureissuilla yms. häntä ei tietysti saanut kuskiksi koskaan joka mutkisti muiden matkaa. Aikuisenakin vielä ärsyttää kun hän ei koskaan pääse mihinkään jos miehensä ei ehdi lähteä heittämään. Saamatonta touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos ajetaan porukalla Helsingistä Lappiin tai Rukalle niin kaikilla muilla oli aina ajovuorot, paitsi tämä onneton ajokortiton sai koko matkan nukkua. Olen hänen kanssaan usein kahdestaankin pitkiä matkoja ajanut ja olisi ollut suuri apu jos edes joskus olisi voinut ajamatkaa jakaa.

Vierailija
4/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joatain muusta asiasta. Mökkireissuillakin on tällaisen kortittoman tyypin kanssa vähän turvaton olo kun tietää ettei hän pystyisi edes sairaalaan ajamaan jos minulle tai lapsille jotain sattuisi. Ambulanssin tulo mökillemme kestäisi todella kauan.

Vierailija
5/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo Espoonkin reuna-alueille, saati sitten jonnekin todelleseen korpeen.

Kyllä ajokirtti kuuluu aikuisen perustaitoihin, voi tulla kenelle tahansa tiukka paikka jolloin ajotaito on tarpeen.

Vierailija
6/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai kaikki muutkaan asiat mene aina viivasuoraan tasan. Miksi ette sitten jaa hommia muuten? Jos hän ei voi ajaa, ehkä hän voi tehdä enemmän jotain muuta, huolehtia vaikka ruoanlaitosta tms.?

Vierailija
7/7 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teilläpäin kulje bussit tms.?