Toimiko inssin valvoja oikein?
Asumme maaseudulla, siis ihan oikeasti keskellä metsää, mutta tässä on yksi keskisuuri kaupunki lähellä. Tyttöni on siellä autokoulussa, ja ennenkin olemme kaupungissa tietysti pyörineet. Eilen tytöllä oli inssiajo, joka ei mennyt läpi, koska ei osannut ajaa lyhintä reittiä paikasta A paikkaan B. Muuten ajo oli valvojan mielestä moitteetonta. Oliko tämä ihan oikeudenmukaista, eihän tyttö ole voinut osata lyhintä reittiä, moni kaupungissa asuvakaan ei välttämättä osaisi!
Kommentit (13)
vastaisin että minulla on tytär.
Mutta tässä asiayhteydessä puhuttiin ihan selkeästi sillä mielin että tarkoitettiin että on lapsenikäinen vielä, ja sellainen minua ärsyttää. Kun tässä sanottiin että "lapsi puhuu omiaan".
reputtaa voi jos aiheuttaa ajaessaan vaaratilanteen tai ajotyyli on omiaan aiheuttamaan sellaisen.
Ota yhteyttä esimieheen niin ei tarvi uusimaan mennä.
inssin tarkoitus pitäisi olla mikään "kenellä on paras sisäinen navigointijärjestelmä" -koe! Todella outoa, ettei päässyt läpi, jos muuten ajeli fiksusti ja turvallisesti!
Pahoittelut tyttärellesi ja kovasti tsemppiä seuraavaan koitokseen!
sen valvojan pitää kertoa reitti jonka kokelas sitten ajaa. Minäkin kyselin kokoajan vielä varmastaakseni että tuostako sinne käännyttiin yms.
t. omasta inssistä 1,5v aikaa.
t.Sun "lapses" ikäinen äiti
Juu mut ap:lle vielä että ei sen tuollaisesta pitäisi reputtaa. Ei minullakaan 4v sitten mitään tuollaisia ollut. Ihan selitti että mistä käännytään yms.
sitten kun "lapsi" on yli 18, pitää alkaa puhua aikuisesta? Eli jos sulta kysytään, että onko sulla lapsia, niin vastaat, että "ei, mulla on yksi aikuinen"?
ainakin neuvotaan vasta autossa minne mennään. Mulle sanottiin vaan että mene suoraan jos ei muuta neuvota. Enhän mä edes etukäteen tiennyt minkä reitin joudun ajamaan!!
Ota ihmeessä selvää meneekö oikeasti noin! Ei ne ole ihan halpoja ne lisätunnitkaan...
on kirjattu kaikki virheet. Tarkistuttakaa lomake katsastusmiehen esimiehellä.