Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotan miehen osallistumaan vauvan hoitoon vaikka jättämällä vauvan isälle

Vierailija
21.05.2009 |

joka ilta kun mies tulee töistä, lähden itse samalla oven avauksella kotoa ja jätän isän selviämään vauvan kanssa. Tulen takaisin vasta kun mies on mennyt nukkumaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sen sitten pakko hoitaa mutta en usko että tuo on pitemmän päälle järkevää eikä todellakaan tee hyvää parisuhteellenne. Yrittäisin sovitella ja puhua ja sopia "vuoroista" jos mies ei kertakaikkiaan muuten tajua että tarvitset apua.

Vierailija
2/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran lastenhoito ja vastuunkanto ei suju teiltä kummaltakaan???

olisitte naineet niin,että ehkäisy on kunnossa,tai sitten olisit tehnyt abortin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan avioliitolta tuo touhu. Näette siis päivittäin toisianne siinä ovenraossa kun vaihdatte vuoroa. Miksi piti toinen lapsi hankkia jos oma asenteesi on tuollainen?

Vierailija
4/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen lapsi tuli koska mulle ei sovi ehkäisy ja mies ei suostu piuhojensa katkaisuun. Hoitakoon sitten itse naintinsa seurakset, minä olen osani tehnyt kun sen synnytin ja 9kk sisälläni pidin

Vierailija
5/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee omia juttujaan ja saattaa välillä tyrkätä pullon suuhun, jossa on hyvässä lykyssä valion sinistä, kun ei hokaa noista korvikkeista? Antaa vauvan huutaa tai laittaa vanhemman lapsen hoitamaan?

En itse ainakaan pystyisi vauvaa jättämään. Enkä isompaakaan tuolleen. Ajattele positiivisesti, että ei ne sille poissaolleelle vanhemmalle soittele vanhainkotiin... Kyllä se sitten viimeistään kolahtaa... JA mieshän se menettää kun ei lapsiaan huomioi.

Vierailija
6/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riidoissa. En koskaan voisi jättää lapsiani, ellen olisi varma, että he saavat parasta mahdollista hoitoa.

Vierailija
7/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet palveluksen yhteiskunnalle ja mitä ilmeisimmin myös lapsillesi.

kaikki pääsevät sinusta kerralla eroon.ei jää kukaan kaipaamaan.

Vierailija
8/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos tähän tykästyn, en mene ollenkaan

Vierailija
9/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästöä omaisille kun samoilla hautajaiskuluilla selviävät

Vierailija
10/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena mies istui tietokoneella kun 1,5 vuotias ja 3 vuotias repivät tapettia, kiipeilivät rappusten kaiteella, piirsivät tussilla seinät jne..

Kiipeilivät keittiönkaappeihin ja tekivät mitä huvittaa.

Sen jälkeen kun tulivat ovella vastaan sakset kädessä en jättänyt lapsia enää heitteille eli oman isänsä huomaan.

Välinpitämättömyys jatkui niin pitkälle että näytin ukolle ovea ja olen erittäin tyytyväinen ratkaisuun.

Vierailija
11/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska omaisiasi ei varmaankaan kiinnosta tuollainen saamaton horatsu pätkän vertaa.

hylkiö.

Vierailija
12/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lähden aulabaariin kaljalle ja ehkä kossulle

Vierailija
13/13 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea sitä näkee! jos vähän viittis vaivaa nähdä niin taatusti joku ehkäisykeino sopis. käsittämätöntä mistä tällaisia eukkoja löytyy! ja kolmas vauva tulossa vai? mene hoitoon hyvä ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi