Hui kamala, käytiin aamupäivällä katsomassa sukulaisen pientä vauvaa ja
Kommentit (41)
Mitä se paha aura tarkoittaa? Huonoa tulevaisuutta?
Kamala tilanne mutta en itse tosiaan ainakaan ilmaisisi mitään.
Sitäkö, että myöhemin tekee jotain kauheaa vai että häntä kohtaa jokin onnettomuus? Onko se sellainena sia, mistä vanhempien pitäisi olla tietoisia?
Jos oli, sitten voipi olla että vauva on "vallattu".
Heti huomenna varaat ajan psykologille, aloita siitä asian käsittely!!
katkera, kateellinen ja kieroutunut hullu!
Heti huomenna varaat ajan psykologille, aloita siitä asian käsittely!!
Jos musta lumiaura häilyy vauvan pään päällä, kannattaa tosiaan kysäistä asiasta äidiltä. Jospa se oli himmeli?
New age on hanurista, tosin luulen tämän auran kyntävän vakoja Porvoossa.
usein aurat ilmestyvät tosin vasta ala-asteiän aikoihin
Jos musta lumiaura häilyy vauvan pään päällä, kannattaa tosiaan kysäistä asiasta äidiltä. Jospa se oli himmeli?
minäkin muistan tämän jutun aikojen takaa :)
Omia vauvoja katsoessa olen ihmetellyt esim. Rosemaryn painajaista. Pieni vauva ei ole pelottava, vaan viaton, puhdas, hauras ja niin avuton. Jos vauvassa jotain pahaa näkee, niin se on oma heijastus.
Ex-miehen sukulainen oli kuulemma sellainen, että "näki" enemmänkin.
Olimme anopin hautajaisissa, ja tämä mies vältteli minua. En tohtinut kysyä, että millainen aura minulla on, kun välttelet.
Kaksi muuta tapausta tapahtui kun olin luterilaisen seurakunnan tapahtumassa. Istuin bussissa matkalla jonnekin ja vetäjä, diakoni, kiersi kättelemässä ihmiset ja minun kohdalla säpsähti, vetäytyi laajentunein silmin taaksepäin ja kokosi itsensä aivan hetkessä, tuo oli siis pelkkä nopea ensireaktio, ja kätteli sitten.
Toisen kerran jonotin yhdessä muiden kanssa ja kättelin yhdessä muiden kanssa jotain minulle niinikään tuntematonta diakonia, joka reagoi samalla tavalla kuin tuo nuori diakoni.
Ja tämä on totta, enkä ole psykiatrinen tapaus.
mun kersa syntyi talikko kädessä.
sarvikuono nenään ja kivet selän päälle ja kuppaussarvet kaveriksi ja ota vähän homeopaattisia ravistettuja vesiannoksia, joilla on muisti.
En osaa sanoa, voihan se olla mahdollista. Mä en ole ennen pienillä lapsilla nähnyt tummia auroja, mutta nyt se oikein levähti kasvoille heti kun menin huoneeseen. Käsittämätön tapaus, näin ei ole ennen tapahtunut. Jotain pahaa siinä lapsessa on.
ap