Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua! Mieheni kaveri ehdotti seksiä kanssani! Mitä teen vai teenkö mitään?

Vierailija
20.05.2009 |

Oli pistänyt Facebookissa postia minulle ja siinä postissa kertoi himoitsevansa minua ja kysyi että miten olisi yhteinen salainen seksihetkonen sopivassa välissä. =D Ihan oikeasti, juuri näin!!! Ja en todellakaan aio viettää hänen kanssa minkäänlaista "seksihetkosta"... Kerronko viestistä miehelleni tai kenties näytän sen hänelle? Vai kerronko tuon miehen kaverin vaimolle ja kahden lapsensa äidille, jonka kanssa olenkin ystävystynyt tässä vuosien varrella? Voi apua, oikeasti. Vai jätänkö koko viestin huomiotta. Vastaanko että "kiitos mutta ei kiitos"? =)

Huumorimielessä vastasin johonkin tuon miehen tekemään FB-kyselyyn liittyen seksiasentoihin että "tota ei ole tullutkaan vielä kokeiltua ;D" Ja tarkoitin siis tietysti ettei oman miehen kanssa ole tullut kokeiltua mutta tuo mies ehkä ymmärsi sen jotenkin vihjeenä? Krhm. Mitä mä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se jopa olla että tämä ystävä testaa miehesi pyynnöstä reaktiotasi. Törkeää mutta mahdollista. Kertoisin asiasta joka tapauksessa omalle miehelle koska jos tämä miehen tuttava vaikka joskus kännipäissään tai vaikka selvinpäin asiasta miehellesi kertoo tyyliin "laitoinpa sun vaimolle vonkausviestin hehheh mutta ei se mitään vastaillut" niin teillä on miehen kanssa kriisi päällä kun *sinä* olet salaillut häneltä jotain.

Vierailija
2/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä huomiotta. ole kuin et olisi saanut tuommoista viestiä. Jos mies vielä joskus kysyy asiasta, sano , että luulit sen tulleen väärään osoitteeseen ja ettei sua kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko tuohon, koska nyt kun mietin niin kys. mies on ollut aika "pilkettä silmäkulmassa" muutenkin kun ollaan törmäilty ilman puolisojamme esim. liittyen lasten harrastuksiin....

Kiitos vastauksista! Lisää! Toisaalta tuntuu jotenkin julmalta aiheuttaa kriisi heidän perheeseen jos kys. mies olikin tosissaan. Oma mieheni osaa olla melko mustis jos on pientäkään aihetta...

ap

Vierailija
4/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuollaista pidä kenenkään edes miettiä, herrajumala!

Vierailija
5/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tekisi hommasta suurempaa numeroa. Jos miehen kaveri jatkaisi edelleen jotain, sanoisin sitten miehelleni. Kaverin vaimolle en sanoisi mitään.

Vierailija
6/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ala selittää miehellesi tai omalle vaimolleen mitään tarinoita kuinka olet häntä yrittänyt iskeä. saattaa tulla tuollainen reaktio kun tajuaa tulleensa torjutuksi.

Vierailija
7/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingossakaan pääsisi syntymään mitään kalabaliikkia myöhemmin. Mä en tiedä miten FB toimii mutta jos miehesi vaikka sattuisi moisen viestin näkemään ilman että olet hänelle kertonut, tuota voi olla aika vaikea selitellä jälkikäteen.

Vierailija
8/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy yrittää keksiä sopivan "kepeä" tapa näyttää se, ettei nyt vallan menis välit siihen pariskuntaan, lapsemme ovat kuitenkin kavereita keskenään ja kys. mies on mieheni kaveri jo kouluajoilta lähtien.

ap

Vierailija
9/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kertoisin miehelleni, niinku yleensäkin vastaavat. Ja vastaisin sille tyypille, että ei. Ja ehkä vielä kehottaisin miettimään, mitä vaatii yksistään oman puolison kunnioittaminen.. mutta ehkä tää on vaan tätä aikaa, en ainakaan ite vois kuvitellakaan, että kukaan miehen kaveri ehdottelis mulle mitään lähempää... huh

Vierailija
10/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, sotii arvomaailmaani vastaan.

Sitten unohdat jutun,

Vierailija
11/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat asiallisesti tyyliin: Tämä varmaan tuli vahingossa väärälle henkilölle. Jos se oli kuitenkin minulle, niin "no thanks".:) terveisin Maija

Ja sitten unohdat koko jutun, etkä vatvo sitä pidempään.

Vierailija
12/23 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella aivan ennenkuulumaton ap:lle? Tuskin sentään. Hoidat asian niinkuin enne lapsia tai miestäkin. Jos ei kiinnosta, niin: heippa!

Vierailija
13/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin ystävistäsi ja alat vältellä häntä mahd. paljon.

Törkeä teko, mutta sitä ei tarvi alkaa levitellä minnekään vielä tässä vaiheessa. Jos ei ymmmärrä jättää tätä tähän, sitten uhkaat kertoa miehellesi ja vaimolle.

Vierailija
14/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sotkea kaikkien kuviot, ystävyys ja perheet? Laita vain että "tämä tuli varmaan väärään osoitteeseen - ei kiinnosta tällaiset"

Annat itsestäsikin fiksumman kuvan, kuin että alat levitellä juttua ympäriinsä!

Vierailija
15/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se siitä kulu!

Vierailija
16/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla ihan kivaakin....

Vierailija
17/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden sotkea oma elämänsä, mutta älä sinä sekoita sitä lisää.

Itse varmaan kertoisin miehelleni, jos noin kävisi, sillä asia voi tosiaan tulla esiin myöhemmin, ja sillon oot pulassa. Tosin itsekin kyllä kerjäsit jotain tuollaista vastaamalla mihinkään seksiasentomietintään. Joten miehelläsikin on ihan hyvä syy olla mustasukkainen.

Mutta hyvällä asenteella esitettynä voitte molemmat nauraa miehes kaverin idioottimaisuudelle.

Vierailija
18/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuutta on ohittaa viesti kepeästi. Täällä oli ihan hyviä vastausmalleja.

Ja sitten unohdat koko jutun...

Tyhmimmin teet jos näytät sen miehellesi tai sille lähettäjän vaimolle!!!

Vierailija
19/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin kun lukee näitä FB aloituksia niin jatkuvasti tuntuu ihmisillä olevan jotain parisuhdeongelman tynkää sen tiimoilta (juu, jotkut voivat toki olla provojakin): milloin mies viestittelee jollekin vanhalle heilalle, milloin joku saa jotain ehdotuksia jne jne. Minusta Facebook- ja nettimaailmassa ylipäätään pätee sääntö: älä tee mitään mitä et tekisi kasvotusten. Ts. jos et heittäisi kaksimielistä läppää jostain höpöhöpötestin tuloksesta kaveriporukassa miehesi läsnäollessa, niin älä tee sitä netissäkään.

Vierailija
20/23 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näyttäisin viestin miehelleni ja vastain tälle "kaverille" (saattaa olla ex-kaveri miehellesi jos kerran on kovin mustasukkaista sorttia), että taisipa tulla väärälle ihmiselle, ei kiitos. Tämän miehen vaimoa en sotkisi asiaan ellei tälläinen jatku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä