Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kutsu polttareihin muttei häihin...

Vierailija
20.05.2009 |

Mitä mieltä olette, tekisittekö itse noin, loukkaantuisitteko jos teidät kutsuttaisiin polttareihin, mutta ei itse häihin?

Itseni on kutsuttu polttareihin kesällä, muut ovat saaneet hääkutsun. Vaan meille ei ole kutsua luukusta tipahtanut. Vähän ristiriitasisia fiiliksiä herättää...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisin siis noin muutenvaan polttarikamuksi mutta en olisi niin tärkeä ihminen ettei minua kutsuttaisi häihin. Jos olisi toisinpäin niin en ottaisi pulttia laisinkaan mutta näinpäin tämä on minusta törkeää.

Vierailija
2/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme muijaa lopulta hoiti polttarit ja maksoi. Muille ei sopinut tulla. Sitten ei tullut kutsua häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt polttareihin, koska mun mielestä olis ollu vähän omituista.

Vierailija
4/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain 3 heistä kutsuttiin häihin. Pienet häät ja vain läheisimmät kutsuttiin häihin, kaverit tiesi tilanteen enkä usko että ovat harmiteleet/ihmetelleet.

Vierailija
5/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää polttareitten osallistujat?

Vierailija
6/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläkin nuo polttarit. Ei oikein kiinnosta mennä juhlimaan (ja maksamaan maltaita) kaverin polttareista kun ei ole kuitenkaan kutsuttuna häihin juhlistamaan avioliittoa. Outoa mun mielestä.

ap

Vierailija
7/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos itselle kävisi noin että kutsu tulisi polttareihin,muttei häihin niin jättäisin kyllä polttaritkin välistä!

Vierailija
8/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyseessä olisi pienet häät, omaisille lähinnä. Vaan kun ei ole.

ap

Vierailija
9/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkmaista kutsua joku polttareihin, mutta ei häihin......

Siis mä en voi muuta edes sanoa kuin, että idioottimaista enkä todellakaan menis........

Vierailija
10/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka päättää, ketä polttareihin kutsutaan. En tiedä, kun en ole ikinä joutunut järjestämään. Jos on yllätysjuhlat (eikös ne yleensä ole?). Antaako hääpari jossain vaiheessa listan ketä haluaa polttareihinsa?

Vierailija
11/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tietää ketä kaikki sinne on kutsuttava. ei kaaso millään voi tuntea kaikkia morsiammen ystäviä jotka ovat häihin tulossa. kyllä morsiuspari vieraslistan laatii, muuta ei sitten polttareista tiedäkään

Mä en ainakaan itse tiennyt polttareista enkä vieraista ennen kuin mut haettiin. Ja silloin ne kyllä jo tiesi ketä kutsuttu häihin ja ketä ei.

Se kuka ei kutsunut häihin kaikkia polttarikavereita

Vierailija
12/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...morsian/sulhanen ovat antaneet ystävälistansa bestmanille/kaasolle joka sitten on järkännyt polttarit. Eihän sitä muuten kaaso/bestman voi millään tietää keitä pitää kutsua. Monilla kun on läheisiä lapsuudenkavereita, työkavereita, opiskelukavereita, harrastuskavereita, äitikavereita, nuoria sukulaiskavereita jne jotka eivät samassa kokoonpanossa yleensä tapaa toisiaan eli ei bestmanilla/kaasolla ole muuten mitään mahdollisuuksia tietää ketkä kutsutaan.

Vierailija
13/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsua polttareihin mutta ei häihin :O hyvät tavat taas ihan hukassa eräillä. polttarit on häiden "etkot" :D

Vierailija
14/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he itseasiassa unohtivat kutsua yhden läheisen pariskunnan kun kutsuvieraslista oli pitkä - onneksi pariskunta otti yhteyttä kysyäkseen onko kutsu kenties hukkunut. Lisäksi sylikummin kutsu oli oikeasti kadonnut postissa, onneksi uskalsi kysäistä että olikohan tarkoitus kutsua.

Eli melkeimpä ottaisin yhteyttä reippaasti morsiameen ja kysyisin että olikohan mahdollisesti tarkoitus kutsua (tai laita joku muu niistä kutsun saaneista kamuista kysymään).

Vierailija
15/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan itse tiennyt polttareista enkä vieraista ennen kuin mut haettiin. Ja silloin ne kyllä jo tiesi ketä kutsuttu häihin ja ketä ei.

Vierailija
16/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa vieraslistan kaasolle/bestmanille

kuka päättää, ketä polttareihin kutsutaan. En tiedä, kun en ole ikinä joutunut järjestämään. Jos on yllätysjuhlat (eikös ne yleensä ole?). Antaako hääpari jossain vaiheessa listan ketä haluaa polttareihinsa?

Vierailija
17/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kutsu tulisi vain polttareihin mutta ei häihin. Jo ihan siksikin, että en noista polttareista niin välitä, mutta hääjuhliin kyllä mieluusti voisin mennä:)

Tosin tuo kutsun hukkuminen postissa on myös yksi mahdollisuus. Meilläkin yksi kutsu hukkui postissa, onneksi selvisi ajoissa ja toimitettiin uusi kutsu.

Vierailija
18/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin mun polttaritkin ois ollu tosi tympeet...

Vierailija
19/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

annettu kutsuja kaikille samaan aikaan. Joillekkin jaettiin kun nähtiin, postitettikiinkin monessa erässä. Jos 6viikkoa ennen häitä ei ole tullut kutsua niin sitten sitä ei varmaan tule.

Vierailija
20/22 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iMistä kaaso sitten tietää ketä kaikki sinne on kutsuttava. ei kaaso millään voi tuntea kaikkia morsiammen ystäviä jotka ovat häihin tulossa. kyllä morsiuspari vieraslistan laatii, muuta ei sitten polttareista tiedäkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi