Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keitä kaikkia harmittaa tällä hetkellä?

Vierailija
20.05.2009 |

Minua! Töissä varpailleni astuttiin pahasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelin lastani tosi pahasti eli suutuin ja sanoin pahoja sanoja. Nyt harmittaa ja surettaa. =(

Vierailija
2/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa yleisesti nyt vaan kaikki asiat ja ihmiset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle seitsemän viikkoa loman alkuun....

Vierailija
4/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies jätti :( miksen mä taaskaan onnistunut? Alan jo oikeesti uskomaan,että olen ihan paska.

Vierailija
5/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan paskassa huonosti palkatussa työssä ja kovasti olen hakenut muita töitä ja tänään tuli taas yksi kielteinen vastaus... :(

Vierailija
6/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän erityislapsi on tällä viikolla joka päivä sählänyt jotain koulussa. EIlen ja toissapäivänä matikantehtävien kanssa, ei ollut tehnyt niitä kunnolla. TÄnään oli poistunut kevätjuhlaesityksen harjoituksesta kun joku oli muka kiusannut. Mä olen nähnyt koko talven helvetisti vaivaa sen koulun käynnin eteen, taistellut paikasta luokassa, opettanut sille asioita ja saanut sen oppimaan nii nettä se saa kaseja kokeista, mutta tällä menolla se suututtaa opettajan niin, että todistuksssa on kuutosia ja luokkapaikasta keskustellaan taas syksyllä.

Vierailija
7/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viimeisen ivf-hoidon veritestin tulos oli negatiivinen. Pakkaseen ei saatu mitään.

Vierailija
8/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies reissussa ja nuorimmalla lapsista 38,5 kuumetta, itse raskaana ja räkätauti tekee myös tuloaan ja kolme koiraa lenkitettävänä.

Vierailija
9/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä, aika pahastikin. Pitää aloittaa viides antibioottikuuri tän vuoden puolella :-( Ja muutakin vaikeaa terveyskremppaa on. Töissä on murheita, miehellä kiireitä niin että on vaan tosi harvoin kotona, tänään paloi rahaa yhteensä 150 euroa lääkäriin ja apteekkiin ja kaiken kruunaa tieto siitä, että omakotitaloalueelle, meidän takapihalle, rakennetaan läjä rivitaloja paikalle, johon piti tulla pari omakotitaloa... Se siitä omakotiasumisen rauhasta. Että ottaa päähän!!!

Vierailija
10/10 |
20.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ryyppää nyt neljättä päivää putkeen. En tiedä, missä se on menossa, kun kotona en anna se juopotella.